بررسی نحوه واگذاری اراضی به صنایع نیمه مزاحم شهر هفشجان 

با حضور شهردار و اعضاء شورای شهر هفشجان موضوع نحوه تخصیص و واگذاری اراضی به صنایع نیمه مزاحم این شهر بررسی و نسبت به چگونگی اجرای قانون حدنگار و طرح کاداستر اراضی ملی و کشاورزی تصمیم گیری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی دادگستری، با حضور شهردار و اعضاء شورای شهر هفشجان موضوع نحوه تخصیص و واگذاری اراضی به صنایع نیمه مزاحم این شهر بررسی و نسبت به چگونگی اجرای قانون حدنگار و طرح کاداستر اراضی ملی و کشاورزی تصمیم گیری شد.

در این جلسه که به ریاست رئیس کل دادگستری استان برگزار شد مقرر گردید کارگروهی متشکل از دستگاههای نظارتی و مدیران شهری شهر هفشجان با محوریت دادستان مرکز استان جوانب موضوع واگذاری اراضی را به صورت تخصصی بررسی و گزارش حاصله را به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال ارائه کنند. همچنین با توجه به لزوم اجرای قانون حدنگار و اجرای طرح کاداستر اراضی ملی، دولتی و کشاورزی مقرر شد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان از ظرفیت ائمه محترم جمعه، اعضاء شوراهای اسلامی شهر، شوراهای حل اختلاف و معتمدین مردم استفاده و از طریق صدا و سیمای مرکز استان و درگاههای فضای مجازی، اشخاص را به اخذ سند رسمی و طرح کاداستر تشویق کند.

در این راستا اداره کل بازرسی استان نیز موظف گردید موضوع ترک فعل مدیرانی را که نسبت به انجام وظایف قانونی خود اهمال داشته اند پیگیری و مراتب را به مراجع اداری و قضایی گزارش کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1673722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =