اغاز سال تحصیلی پیش دبستانی ها درچهارمحال وبختیاری

آیین نمادین جشن غنچه‌ها همزمان با سراسر کشور صبح امروز در پیش‌دبستانی سیب‌های سرخ شهرکرد در چهارمحال‌وبختیاری برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، آیین جشن غنچه‌ها که صبح روز چهارشنبه سی‌ام شهریورماه همزمان با سراسر کشور و با حضور جمعی از مسئولین استانی و بازرسان وزارتی در پیش‌دبستانی سیب‌های سرخ شهرکرد برگزار شد،

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ضمن خیرمقدم به حضار، یاد و خاطره‌ی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی‌داشت.

افشین امیریان در این آیین گفت: از امروز ۱۹ هزار و ۵۰۰ نوآموز در ۸۵۰ مرکز پیش‌دبستانی تحصیل علم و فرهنگ را آغاز می‌کنند.

امیریان افزود: مراکز پیش‌دبستانی و مهدهای کودک رسما زیر نظر آموزش‌وپرورش فعالیت‌می‌کنند و موظف به رعایت سرفصل‌های تربیتی و آموزشی تعیین شده از طرف سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک هستند.

وی افزود: معتقدیم هرقدر به کیفیت تعلیم وتربیت در مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی بپردازیم، نتیجه آن را در دوره ابتدایی و متوسطه برداشت خواهیم کرد.

امیریان هم‌چنین به کمرنگ شدن شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کمرنگ شدت شدت شیوع ویروس کرونا شاهد پررنگ شدن فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در سطح مدارس و مراکز آموزشی کشور شویم.

در ادامه این آیین معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرهنگیان استان و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، به تشریح وقایع دوران دفاع مقدس به زبان کودکانه برای نوآموزان پرداخت.

محسن حسین میرزایی همچنین دختران نوآموز را به تلاش در تحصیل علم و رعایت حجاب تشویق کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =