رونمایی از پوستر "تولید اصیل؛ شایسته فرهنگ غنی"

مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به مناسبت روز ملی شعر و ادب فارسی و سالروز گرامیداشت استاد شهریار از پوستر "تولید اصیل؛ شایسته فرهنگ غنی" رونمایی کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، شعر و ادب فارسی همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین شاکله‌های هویت فرهنگی ایران‌زمین محسوب شده و از گذشته‌های دور، همه ایرانیان در گسترش و غنای این بخش مهم از فرهنگی غنی فارسی یعنی شعر و ادب فارسی، تلاش کرده‌اند.

شواهد گویای این واقعیت تاریخی را در سخن رودکی از سمرقند، فردوسی از توس، فرخی از سیستان، فخرالدین اسعد از گرگان، بیهقی از سبزوار، انوری از ابیورد، نظامی از گنجه، خاقانی از شیروان، اوحدی از مراغه، کمال الدین عبدالرزاق از اصفهان، سعدی و حافظ از شیراز، جامی از هرات، دهخدا از قزوین، معین از گیلان، نیما از مازنداران و صدها شاعر، نویسنده و دانشمند دیگر از جای جای حوزه تمدنی ایران زمین، می‌توان دید.

برهمین اساس گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، به عنوان یک بنگاه اقتصادی ایرانی که همواره افتخارآفرینی در عرصه‌های بین‌المللی و تولید محصولات با کیفیت در سطح استانداردهای جهانی را در اولویت داشته، بخش قابل توجهی از دستاوردها و افتخارات خود در حوزه‌های مختلف که باعث شده امروز به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران و صاحب گسترده‌ترین زنجیره ارزش این صنعت در غرب آسیا شناخته شود را مدیون فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی در این سرزمین پهناور است.

در همین پیوند مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک همزمان روز ملی شعر و ادب فارسی از پوستر "تولید اصیل؛ شایسته فرهنگ غنی" که از سوی یک گرافیست برجسته ایرانی (سینا افشار) طراحی شده، رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =