عکس | آپشن استثنایی مینی ون کرایسلر برای بچه دارها!

گجت‌نیوز نوشت: مینی ون کرایسلر پاسیفیکا از آپشنی ویژه بهره می‌برد که لازم است همه خودروهای خانوادگی از آن برخوردار شوند؛ اما این آپشن کارآمد دقیقاً چیست؟

یکی از دردسرهای خودروهای خانوادگی در طول سفرهای طولانی خانواده‌های پرجمعیت خصوصاً اگر کودک داشته باشند، این است که در آخر هر چقدر هم احتیاط به خرج بدهند، فضای داخلی کثیف و به هم خورده خواهد شد. اینجا است که راننده مجبور می‌شود خودرو را به کارواش ببرد یا با جارو برقی شخصی خود دستی به داخل خودرو بکشد. در هر دو صورت، راننده باید به زحمت بیفتد و وقت و پول خود را هدر بدهد. با وجود این، خودروساز آمریکایی کرایسلر به فکر چاره افتاده و آپشنی را برای یکی از مینی ون‌های خود ارائه کرده است که خیال مشتریان را بابت هرگونه کثیفی در خودرو راحت خواهد کرد.

از صندلی‌های گرمکن، سیستم کارپلی، کنترل آب و هوای دو ناحیه‌ای و امکانات رفاهی دیگر که بگذریم، یک جارو برقی داخلی می‌تواند به کمک دارندگان خودروهای خانوادگی بیاید. مینی ون کرایسلر پاسیفیکا مجهز به یک جارو برقی داخلی است تا سرنشینان هر زمان که خواستند بتوانند خودرو را مثل روز اول کنند.

بیشتر بخوانید:

با این حال، حداقل در حال حاضر این مینی ون تنها خودرویی است که از چنین قابلیتی بهره می‌برد. سایر تولیدکنندگان خودروهای خانوادگی هم باید از این ایده الگو بگیرند. به عنوان مثال، با چنین آپشنی هرچه بیشتر به رفاه و راحتی مین ون‌های باکیفیتی مثل کیا کارنیوال و تویوتا سینا اضافه خواهد شد.

عکس | آپشنی جذاب که برای خودروهای خانوادگی لازم است

پیش از این، یکی از خودروهای خانوادگی محبوب هوندا ادیسه از یک جارو برقی داخلی با نام HondaVac ساخته «شاپ-وک» (Shop-Vac) برخوردار بود اما این خودروساز ژاپنی به دلیل مشکلات زنجیره تامین مجبور به حذف این آپشن از مجموعه آپشن‌های این مینی ون شد. جارو برقی داخلی کرایسلیر پاسیفیکا Stow ‘n Vac نام دارد و شرکت آمریکایی «ریجید» (Ridgid) تولید آن را بر عهده داشته است. با توجه به بخش شخصی‌سازی کرایسلر پاسیفیکا، این آپشن فقط برای تریم‌های Limited و بالارده‌تر مدل ۲۰۲۲ این مینی ون در دسترس است.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1677897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    به جایش پراید ماه هم آپشنی به نام زه بغل درب داره ... خخخخ