شرایط خرید اقساطی خودرو با حداقل پیش پرداخت!

احتمالا شما هم این روزها زیاد میشنوید که به علت شرایط بد اقتصادی، عده‌ای معتقدند حتی خرید اقساطی خودرو با تحویل فوری هم دیگر ممکن نیست.

حتی برای شرکت در طرح‌های اقساطی خرید خودرو هم به درآمد مکفی و یا مقدار قابل توجهی سرمایه نیاز است. بنابراین در اوضاع کنونی چه باید کرد؟! قید ماشین‌دار شدن را زد؟! قناعت پیشه کرد تا بتوان پس‌اندازی اندوخت یا راه دیگری هم وجود دارد؟!

آیا خرید اقساطی خودرو تحویل فوری یک ضرورت است؟!

هر چه پیش میرویم، شاخص‌هایی که بیانگر رفاه نسبی هستند، تغییر می‌کند. پیش از اینکه به این موضوع بپردازیم که آیا ضرورتی برای خرید اقساطی خودرو تحویل فوری وجود دارد یا خیر، باید تاکید کنیم که حداقل‌ها و حداکثرهای رفاه در نقاط مختلف دنیا با هم فرق دارد.

یکی از دلایلی که شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری همواره متقاضیان فراوان دارد این است که داشتن خودرو شخصی هم نیاز اساسی زندگی کنونی تلقی میشود و هم یکی از آیتم‌های تشخیص رفاه است.

به این معنا که روزهای متوالی و ساعت‌های ممتد کار و تلاش را باید تفریح و گردشی باشد که زمینه ساز بازیابی انرژی شود و از این نظر نیاز به یک طرح معتبر برای خرید اقساطی خودرو با تحویل فوری به شدت احساس می‌شود.

بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا داشتن خودرو شخصی ضرورت است یا نه، با قاطعیت باید گفت که بله! در دنیای فعلی داشتن خودرو شخصی یک نیاز اساسی است و اینکه آیا خرید اقساطی خودرو با تحویل فوری هم یک ضرورت محسوب میشود یا نه، باید گفت با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ما، منطقی‌ترین راه ماشین‌دار شدن، شرکت در طرح‌های فروش اقساطی است.

آیا خرید اقساطی خودرو یک تصمیم اقتصادی عاقلانه است؟

اگر طرحی برای فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری و فروش اقساطی سایپا تحویل فوری ارائه شود، مشتری برای آن صف خواهد کشید و حد نصاب آن به سرعت پر خواهد شد. در باب ضرورت ماشین‌دار شدن در بخش قبل مطالبی را مطرح کردیم، اما اینکه چرا باید به دنبال خرید اقساطی خودرو تحویل فوری بود، می‌توان اینگونه پاسخ داد.

به طور کلی افرادی که متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری هستند، به دو دسته تقسیم می‌شوند:

· افرادی که پول کافی برای خرید نقدی خودرو دلخواهشان ندارند و ناچارند به شیوه اقساطی روی بیاورند

· افرادی که به اندازه خرید نقدی خودرو مورد نظر پول دارند، اما باز هم خرید اقساطی خودرو تحویل فوری را ترجیح می‌دهند!

در ادامه منطق خرید قسطی خودرو توسط هر کدام از این طبقه‌های جامعه را بررسی می‌کنیم.

خرید اقساطی خودرو تحویل فوری، راهی برای ماشین‌دار شدن طبقات کم درآمد

سرعت تورم و شدت گرفتن قیمت‌ها به حدی است که برخی خریدهای بزرگ به رویایی دست نیافتنی تبدیل شده است. یعنی اگر تصمیم بگیرید که صاحب یک کوییک صفر شوید که به طور تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد، با حقوق هفت تا ده میلیون تومانی خود، چه زمانی خواهید توانست به اندازه قیمت تمام شده آن پس‌انداز کنید؟!

شرایط خرید اقساطی خودرو با حداقل پیش پرداخت!

آیا پس انداز کردن برای خرید نقدی خودرو منطقی است؟!

حتی اگر تمام حقوقتان را ذخیره کنید که عملا چنین چیزی محال است، شما بعد از گذشت چندین ماه با حقوق متعارف روز کشور صاحب کوییک می‌شوید، البته «اگر» طی چند ماه ماه آینده قیمت خودرو ثابت بماند، که این هم امری که محال به نظر می‌رسد! در چنین شرایطی آیا شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا تحویل فوری برای خرید کوییکی که مثالش را زدیم منطقی‌تر نیست؟!

بهترین شرایط برای خرید اقساطی خودرو تحویل فوری

بهترین شرایط برای خرید اقساطی خودرو زمانی تعریف می‌شود که قوانین مرکز فروش خودرو منعطف و مطابق با وضعیت مالی و رفاهی خریدار باشد.

· اقساط بلند مدت و تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری

بنابراین یکی از مهم‌ترین شروطی که پیش از شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری باید در نظر بگیرید، این است که آیا مرکز فروش شرایط مالی و معیشتی شما را در نظر می‌گیرد یا خیر.

وقتی مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری در نظر گرفته شود، مدت زمان بازپرداخت نیز منطقی خواهد بود. براین اساس شما با طرحی با اقساط بلند مدت مواجه خواهید بود که به راحتی از عهده آن برمی‌آیید و با هر توان مالی که باشید برای شما به صرفه خواهد بود.

· تحویل فوری

مساله دیگری که در این طرح‌های اقساطی اهمیت دارد، همان قید تحویل فوری است. قیدی که ظاهرا بسیار مهم است، اما عملا مجموعه‌های بسیار اندکی هستند که به آن عمل کنند، با این حال اگر خرید اقساطی خودرو با تحویل فوری نباشد، این معامله ارزشی نخواهد داشت.

زیرا در شرایط اقتصادی کشور ما اصلا به صرفه نیست که شما چندین ماه مبلغ قابل توجهی پول را از دسترس خود خارج کنید تا در نهایت به شیوه اقساطی صاحب ماشین شوید. اگر قرار باشد چندین ماه صبر کنید شرکت در طرح‌های قرعه کشی ایران خودرو و سایپا منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

بنابراین حتما در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری و فروش اقساطی سایپا تحویل فوری شرکت کنید و با مجموعه‌ای معامله کنید که از پایبندی آن به تعهداتش مطمئن باشید.

· قیمت واقعی

در نظر داشته باشید که خرید اقساطی خودرو تحویل فوری بهانه خوبی برای این نیست که شما خودرو ۲۰۰ میلیون تومانی را ۵۰۰ میلیون تومان بخرید!

برخی از فروشندگان اقساطی که به طور غیر مجاز فعالیت می‌کنند، هم قیمت‌های عجیب و غریبی روی خودروها می‌گذارند و هم حاشیه سودی که دریافت می‌کنند نامتعارف است. اما شما به دنبال مرکزی با قیمت واقعی بگردید.

خرید اقساطی خودرو تحویل فوری از آرشا خودرو

تمام آنچه به عنوان بهترین شرایط خرید قسطی ماشین عنوان شد به اضافه چندین مزیت دیگر، امتیازاتی است که نصیب مشتری در ازای خرید اقساطی محصولات ایران خودرو و سایپا از آرشا خودرو نصیبش خواهد شد.

· قیمت واقعی

· فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری

· فروش اقساطی سایپا تحویل فوری

· خرید قسطی خودرو با کمترین سرمایه

· اقساط بلند مدت

· ارائه مشاوره رایگان

· تنوع محصول

· قرارداد شفاف

· و عمل به تمامی تعهدات از سوی فروشنده

از جمله مزایایی است که بابت خرید اقساطی خودرو تحویل فوری از این مجموعه نصیب شما خواهد شد.

آرشا خودرو با سالها فعالیت درخشان در بازار خودرو موفق شده است تا بیشترین سطح رضایت‌مندی مشتریان را به خود اختصاص دهد و با در نظر گرفتن بستر شگفت انگیزی که برای فروش اقساطی خودرو به وجود آورده، فرصتی مغتنی در اختیار تمامی هموطنان با اوضاع معیشتی مختلف قرار داده است.

چنانچه شما هم قصد دارید تکانی به اوضاع و احوال رفاهی زندگی خود بدهید، خودرو فعلی خود را تعویض کنید یا در طرح خرید اقساطی خودرو تحویل فوری شرکت کنید، میتوانید با مرکز فروش آرشا خودرو تماس حاصل نمایید و ضمن بهره‌مندی از مشاوره رایگان پیش از خرید، درباره قیمت روز خودروها و جزییات طرح‌های فروش قسطی ایران خودرو و سایپا نیز اطلاعات مفیدی دریافت نمایید.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1679211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =