سرعت روند رفع تداخل اراضی در قزوین افزایش یابد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: رفع تداخل اراضی در این استان اگرچه با روند خوبی همراه شده است، اما با توجه به ظرفیت و تمرکز کارشناسان باید سرعت کارها افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازقزوین؛ رضا افلاطونی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز سه‌شنبه درحاشیه نشست صدور اسناد کشاورزی که به صورت وبینار و با حضور سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: انتظار داریم رفع تداخل اراضی زودتر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته در استان تکمیل شود.

او افزود: یکی از مواردی که در انجام رفع تداخل اراضی باید مورد توجه گیرد، دقت و صحت فرآیند رفع تداخل در کنار سرعت کارها است.

این مقام مسئول گفت: رفع تداخل اراضی در این استان اگرچه با روند خوبی همراه شده است، اما با توجه به ظرفیت و تمرکز کارشناسان باید سرعت کارها افزایش یابد.

افلاطونی ادامه داد: برنامه رفع تداخل اراضی در سال جاری و ۱۴۰۲ باید با تفکیک پلاک هر شهرستان مشخص شود تا اگر لازم شد بتوانیم برنامه‌ریزی جدیدی را برای تکمیل پلاک‌ها انجام دهیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان از کارشناسان کمیسیون رفع تداخل تداخل اراضی خواست تا پلاک‌های تکمیل شده را هرچه سریع‌تر در سامانه پیامک ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1680281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =