بیش از 1 میلیون و 100 هزار نفر از جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان گفت : در استان یک میلیون و یکصد و شصت هزار نفر تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار دارند .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، شاهدخت فتحی بیرانوند دقایقی پیش در نشست خبری با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت : این تعداد جمعیت در قالب طرحهای ایرانیان ، کارکنان دولت ،ببمه همگانی ،رپستاییان و عشایر و اقشار تحت پوشش خدمات سازمان قرار دارند .

وی افزود: ارتقا سطح سلامت مردم و حفاظت از بیمه شدگان رسالت کلان سازمان بیمه سلامت است و در این راستا با تمام توان در حال خدمات رسانی به مردم هستیم .

فتحی بیرانوند ادامه داد: یکی از اقدامات مهم و اساسی بیمه رایگان سه دهک پایین جامعه بود که با تلاش و همت همکاران توانستیم این یه دهک شناسایی و تخت پوشش سازمان قرار گرفتند .

وی با اشاره به اجرای طرح ناباروری در استان تصریح کرد: در این موضوع با مشکلاتی مواجه بودیم اما با جلساتی که با جهاد دانشگاهی استان برگزار نمودیم و سامانه و زیرساخت این نهاد آموزشی جهت ثبت نام متقاضیان آماده شد .

مدیر کل بیمه سلامت استان با بیان اینکه تاکنون ۱۵۰۰ نفر در طرح ناباروری ثبت نام کردند اظهار داشت: این طرح در راستای افزایش جمعیت و فرزند آوری می‌باشد و تلاش میشود در این طرح حداقل هزینه از زوجین و حدود ۹۰ درصد هزینه ها را بیمه ها پرداخت نمایند .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1686797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =