برگزاری 200 جلسه بلند خوانی در مدارس کوهدشت به مناسبت هفته کتاب

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کوهدشت به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی با محوریت برنامه های هفته کتاب برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان کوهدشت، بیان داشت: کتاب و کتابخوانی همواره یکی از مهمترین دغدغه های یک جامعه بوده و هرگاه در جامعه به این موضوع اهمیت داده شده، جامعه با سرعت بیشتر در مسیر توسعه در جهات مختلف حرکت کرده است. ترویج کتاب و کتابخوانی در کشور از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری بوده و ایشان بارها بر این موضوع تاکید جدی داشته و دارند.
سید سجاد راستخانه با اشاره به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی، ادامه داد: ماموریت کتابخانه های عمومی نیز فراهم نمودن امکانات و شرایط در راستای ترویج هرچه بیشتر کتاب و کتابخوانی می باشد. اقشار مختلف جامعه می توانند به کتابخانه های عمومی مراجعه کرده و از خدمات این مراکز فرهنگی بدون هیچ محدودیتی بهره مند شوند.


وی تصریح کرد: عنایت به پیش رو بودن هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار و برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه بیشتر برنامه های فرهنگی در این هفته، انتظار داریم سایر دستگاه های اجرایی در برگزاری این برنامه ها یاری گر کتابخانه های عمومی شهرستان باشند.
همچنین مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در پایان سخنان خود تسریع در تکمیل پروژه های ساخت کتابخانه های عمومی شهرستان را خواستار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1687887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =