۰ نفر
۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهرکرد

در پی عملیات تروریستی شیراز و شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران و هموطنان بی‌دفاع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه‌ السلام، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد با صدور پیامی این حادثه ناگوار و تأثر برانگیز را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس‌ و اعضای شورای اسلامی شهرکرد در پی عملیات تروریستی شیراز شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران و هموطنان بی‌دفاع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با صدور پیامی این حادثه ناگوار و تأثر برانگیز را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحْسبنّ الّذین قتلواْ فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاء عند ربّهمْ یرْزقون

حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام که با هدف به شهادت رساندن مردم بی دفاع ایران اسلامی صورت گرفت، بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام و جمهوری اسلامی را آشکار ساخت.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و عوامل مزدور آن همواره تلاش می‌کنند با انجام اینگونه تحرکات تروریستی در وحدت بین امت اسلامی خلل وارد کنند که باید بدانند با هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور، حرکات کور و غیرانسانی آنها هیچ‌گاه به نتیجه نخواهد رسید و دستاورد آن، پیوند و همبستگی بیش از پیش مسلمانان و ملت ایران اسلامی خواهد بود.

مزدوران و تفرقه‌ انگیزان باید بدانند که پهنه ایران اسلامی مهد دلیرمردان غیرتمند و شیرزنانی است که در تاریخ سراسر شجاعت و ایثار خود، هیچ‌گاه ذره‌ای تهدید علیه دین ومقدسات و ملیت خود را برنتافته و در این مسیر مقدس، شهادت را فیض عظیم الهی و رستگاری جاودانی می‌دانند.

حمله بزدلانه تروریست‌ها به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران و هموطنان عزیزمان در شیراز شد مایه تاثر و تالم همگان گردید.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهرکرد ضمن عرض تسلیت این حادثه تروریستی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدای این جنایت تروریستی و مردم انقلابی و بصیر شیراز، امیدوارم با حفظ آرامش و وحدت بیشتر به دشمنان انقلاب و ملت شریف و نجیبب ایران اسلامی ثابت کنیم که آن‌ها نمی‌توانند خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند، استکبارجهانی و صهیونیسم بین‌الملل و مزدوران مواجب بگیرشان دانند که ما تا آخرین قطره خون خود مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی تحت رهبری‌های خردمندانه مقام معظم رهبری هستیم و هرگز عقب نخواهیم نشست.

مصطفی حیدری
رئیس شورای اسلامی مرکز استان
چهارمحال و بختیاری

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1688210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =