احیا و رفع مشکل ۹۰ واحدتولیدی در استان به همت دادگستری یزد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در راستای اجرای سیاستهای دستگاه قضا در ۶ ماه اخیر مشکل ۸۰ واحد تولیدی و صنعتی رفع و ۱۰ واحد نیز احیا شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، غلامعلی دهشیری در رابطه با اقدامات دادگستری این استان برای حمایت از تولید و رفع مشکلات و احیا واحدهای تولیدی در استان یزد، اظهارکرد: با توجه به بیانات ریاست قوه قضاییه مبنی بر ضرورت تلاش و کمک رسانی به دولت در راستای محورهای برنامه هفتم توسعه (پیشرفت اقتصادی همراه با عدالت) در ارتباط با «حمایت از تولید، رفع موانع کسب و کار و ایجاد اشتغال بیشتر، انجام اقدامات قضایی و حقوقی در جهت جلوگیری از تعطیلی کارگاه های تولیدی و ادامه فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی و …» اقدامات ویژه ای از سوی دستگاه قضایی استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس و در راستای اجرای سیاستهای دستگاه قضا در ۶ ماه اخیر با همت و حمایت دستگاه قضایی استان یزد مشکلات ۸۰ واحد تولیدی و صنعتی از جمله شرکت‌های « شرکت نارسیس تجارت پارس، یزدبد، پلیمرکویر، مفتول کاران، پلاسما اکسیر پارس، گردباف یزد، رویا غرب میبد، رسن ریس آریا، گرانول مروارید، آریا جنوب ایرانیان و…» رفع و همچنین ۱۰ واحد تولیدی استان احیا شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، یادآوری‌کرد: در ۶ ماهه اخیر با برگزاری جلسات متعدد با فعالان بخش اقتصادی تولیدی و سازمان های متولی امر با اتخاذ تدابیر لازم در راستای رفع مشکلات تولید کنندگان به صورت مستمر از واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی مستقر در استان توسط مسئولان قضایی با همراهی اعضای ستاد بازدید به عمل آمده و از نزدیک مشکلات آنها بررسی و راهکارهای قانونی لازم ارائه می شود.

دهشیری اذعان‌کرد: درخواست تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان یزد دریافت و طرح شده و راهکارهای قانونی جهت رفع مشکلات آنها ارائه می شود.

وی افزود: دستگاه قضایی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکیدات رئیس قوه قضاییه و اسناد بالادستی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور، برای خود یک نقش محوری قائل است و یک کارگروه ویژه به این امر مهم اختصاص داده تا تمام امور حوزه صنعت، تولید و اقتصاد استان را رصد و مشکلات کارگران را بررسی و رسیدگی کند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، همچنین ابراز کرد: قشر تولیدکننده و صنعتگر کشور در حال حاضر رزمندگان جهاد اقتصادی کشور هستند و در جنگ اقتصادی که امروز بر مملکت ما تحمیل شده ایثارگرانه و فداکارانه مبارزه و جهاد کرده و مشکلات زیادی را تحمل می‌کنند و دستگاه قضا نیز با جدیت حمایت خود را از آنان ادامه خواهد داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1693233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =