انعقاد تفاهم نامه مشترک شرکت گاز لرستان با سازمان آموزش و پرورش استان

در جلسه ای صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت گاز لرستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان تفاهم نامه ای برای همکاری و تعامل در راستای مصرف بهینه گاز و گازرسانی به مدارس به امضای طرفین رسید .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به حضور بیش از 340 هزار دانش آموز و بیش از 30 هزار فرهنگی در استان گفت : آموزش و پرورش بستری مناسب برای فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی در جامعه است و این آمادگی وجود دارد که با حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس مصرف بهینه این سرمایه ملی به دانش آموزان آموزش داده شود .

رضا عزتی ضمن قدردانی از همکاری شرکت گاز در تسریع گاز رسانی به مدارس تازه تاسیس گفت : خوشبختانه هیچ مدرسه ای در استان با تعاملی که وجود دارد بخاطر بدهی، گاز آن قطع نشده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان هم با بیان این که در ایران به اندازه کل قاره اروپا گاز مصرف می شود و این مقدار بیش از 40 درصد میانگین مصرف استاندارد است گفت : ما باید قدر این نعمت خدادادی را بدانیم و با هزینه در امر فرهنگ سازی جلوی هدر رفت این سرمایه ملی را بگیریم.

کرم گودرزی از آمادگی کامل تجهیزات و امکانات شرکت گاز استان برای ورود به فصل سرد سال خبر داد و افزود : تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بدون قطعی گاز، این فصل را پشت سر بگذاریم.

در ادامه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرعامل شرکت گاز استان در دبستان دولتی پسرانه ابن سینا دره گرم خرم آباد ، کارشناسان شرکت گاز استان به دانش آموزان این دبستان نکاتی در مورد صرفه جویی در مصرف گاز ، رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز ارائه شد و در پایان به دانش آموزان بسته های آموزشی اهدا شد .

همچنین شورای دبستان ابن سینا برگزار، و مقرر شد 10 میلیون تومان سرانه به حساب مدرسه واریز شود و یک عدد دستگاه چاپگر ، 6 میز و صندلی برای معلمان آن تهیه شود و یک سیستم رایانه هم برای امورات دفتری این دبستان از طرف شرکت گاز استان اهدا شود .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1694579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =