روزنامه کیهان نوشت:

هرچند که الهه هیکس چند سال پیش خبر داده بود عبادی از طریق عبدالکریم لاهیجی (یکی از همراهان گروهک منافقین و همکار استخبارات صدام) به وی معرفی و از آن طریق برای دریافت جایزه صلح نوبل پیشنهاد شده، اما عبادی از ارتباط بیشتر با منافقین خبر داده است. او در مصاحبه با یکی از رسانه های ضدانقلابی فاش کرد برادرشوهرش جزو اعدامی های گروهک منافقین بوده است.

این سلطنت طلب فراری با شهید! خواندن منافق مذکور مدعی شد نامبرده هیچ جرمی مرتکب نشده و صرفا روزنامه مجاهدین (منافقین) را به فروش می​رسانده است.

چند سال پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گروهک موسوم به کانون مدافعان حقوق بشر در هماهنگی با دفتر معاون جنگ طلب جرج بوش (دیک چنی) تاسیس شده است. عبادی رئیس این گروهک منحله در زمان حضور در ایران بود و در واقع به واسطه این گروهک، اقدام به جعل سند نقض حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی می​کرد. این جعلیات معمولا توسط گروهک منافقین به دولت آمریکا تحویل داده می شد تا مقدمات تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی فراهم شود.

/29217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    2 1
    خدا همه را به راه راست هدایت کند فرقی نمی کند توهم اگه یک کلمه دروغ بنویسی ومردم را تحریک کنی تو نیزجزء مغضوبین خواهی بود