دستت به مسی بخورد با من طرفی!

ورزش سه نوشت: هرجا که پای بوکس و هیاهو در میان باشد، مایک تایسون هم هست. او در پی جنجالهای پس از بازی آرژانتین - مکزیک، کانلو بوکسور مکزیکی را تهدید کرد.

ماجرا از جایی شروع شد که پای مسی حین درآوردن کفش در جشن پیروزی بازیکنان آرژانتین مقابل مکزیک پایش به پیراهن مکزیک که روی زمین افتاده بود برخورد کرد؛ این اتفاق واکنش‌های بسیاری داشت که مهمترین و شدیدترین آن، تهدید مسی توسط کانلو آلوارز، بوکسور اهل مکزیک بود. او در ادامه نیز پستی جعلی و جنجالی منتشر کرد و به شدت ماجرا افزود.

دستت به مسی بخورد با من طرفی!

آلوارز با 2.4 میلیون دنبال کننده، یکی از محبوب ترین ورزشکاران مکزیکی است. او در توئیتی جعلی و جنجالی بعد از تهدید مسی پستی را منتشر کرد که در آن ستاره آرژانتینی ها از پرچم مکزیک برای پاک کردن زمین استفاده می کرد!

اگرچه کانلو بعد از این جنجال‌ها از مسی و آرژانتینی‌ها عذرخواهی کرد، اما داستان هنوز متوقف نشده است. این بار نوبت مایک تایسون افسانه ای بود که پیام کوچکی برای مرد اهل گوادالاخارا فرستاد.

دستت به مسی بخورد با من طرفی!

این بوکسور بازنشسته که افتخارات بسیاری در دوران حرفه‌ای خود به جای گذاشته است، با اعلام حمایت خود از ستاره تیم ملی آرژانتین، در صورت حمله به او، پیشنهاد داد تا از مسی دفاع کند. تایسون در گفت و گویی به این موضوع اشاره و تهدید کرد: "اگر کانلو جرات کند و مسی را لمس کند، باید بعد از سال‌ها به رینگ برگردم و جوابش را بدهم!"

دستت به مسی بخورد با من طرفی!

علاقه تایسون به مسی یکطرفه نیست و ستاره سابق بارسا بارها با تیشرت هایی که عکس تایسون روی آن به چشم می خورد، مقابل دوربین قرار گرفته است.

این بوکسور 56 ساله در 58 مباره خود 50 بار پیروز شد و تنها 6 بار طعم باخت را چشید و در سال 2005 با رینگ خداحافظی کرد. جالب است بدانید که او 44 برد از این 50 تا را با ناک‌اوت به پایان رساند و نامش را در تاریخ جاودانه کرد. همین موضوع باعث شده تا این تهدید که البته خیلی هم جدی به نظر نمی‌رسد، مورد توجه رسانه‌های کل دنیا قرار گرفته و حتی برای ساعاتی، توجهات را به خود جلب کند.

دستت به مسی بخورد با من طرفی!

همه چیز با انتشار این ویدیو و تصاویر فریز شده آن شروع شد…

در همین حال، کانلو در رسانه ای که دعوا شروع و بالا گرفت (توئیتر)، بعدا عذرخواهی کرد. او در متن عذرخواهی خود قبول کرد که این واکنش غیرعادی را صرفا به خاطر و علاقه و عشق بالایی که به کشورش مکزیک دارد انجام داده است: من به خاطر اظهارات نامناسبی که داشتم از مسی و مردم آرژانتین عذرخواهی می کنم. هر روزی چیزهای جدیدی یاد می گیریم و این بار نبود من بود. برای هر دو تیم آرزوی موفقیت در جام جهانی دارم.

دستت به مسی بخورد با من طرفی!

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1701691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =