حل مشکل ۱۰ساله یک واحد صنعتی در آبیک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از رفع مشکل ۱۰ساله یک واحد صنعتی و ایجاد زمینه اشتغال برای ۳۰۰نفر در آن شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مرتضی محمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در تشریح این خبر اظهارکرد: یک واحد صنعتی که در حوزه خودروسازی فعالیت دارد، از حدود ۱۰سال پیش در خصوص نحوه پرداخت حق بیمه دچار اختلاف و مشکل شده و بر همین اساس تمامی حساب‌های بانکی شرکت مسدود می‌شود.

او افزود: این اقدام فعالیت شرکت را مختل کرده و بخش اعظمی از کارگران آن نیز بیکار شده بودند، که این موضوع به صورت ویژه و با حضور طرفین در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان آبیک مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی گفت: پس از بررسی‌های لازم، در خصوص نحوه پرداخت حق بیمه از سوی شرکت توافقاتی حاصل و بر همین اساس و با صدور دستور قضایی از کلیه حساب‌های بانکی شرکت رفع انسداد شد، تا شرکت با قوت بیشتر در حوزه تولید فعالیت داشته باشد.

دادستان شهرستان آبیک در پایان خاطرنشان کرد: با ورود به موقع ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان و حل مشکل ۱۰ساله این واحد صنعتی و رفع انسداد از حساب‌ها؛ شرکت برای فعالیت در حوزه تولید جانی دوباره گرفت و در همین راستا زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر فراهم شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1703695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =