شرکت بیش از ۸۰۰ اثر در جشنواره‌ «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم»

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان چهارمحال وبختیاری گفت : بنا بر فرامین گهربار رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله)، حاج قاسم یک مکتب زنده و همیشه پویاست لذا آموزش‌وپرورش موظف به انتقال مبانی و ارزش‌های این مکتب به فرزندان ایران اسلامی است. بر همین اساس معاونت آموزش ابتدایی استان در امتداد جشنواره رادیو صبا تحت عنوان «نسل سلیمانی»، اقدام به برگزاری جشنواره‌ «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم» نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،پژمان خلفیان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان با اعلام این خبر گفت: بنا بر فرامین گهربار رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله)، حاج قاسم یک مکتب زنده و همیشه پویاست لذا آموزش‌وپرورش موظف به انتقال مبانی و ارزش‌های این مکتب به فرزندان ایران اسلامی است. بر همین اساس معاونت آموزش ابتدایی استان در امتداد جشنواره رادیو صبا تحت عنوان «نسل سلیمانی»، اقدام به برگزاری جشنواره‌ «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم» نمود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره ادامه داد: همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به دست توانای معمار کبیر انقلاب، تا پانزدهم آذرماه سال جاری، یکی از موضوعات انشاء و نگارش دانش‌آموزان دوره‌ ابتدایی به موضوع کودکان دبستانی و حاج قاسم اختصاص یافت و در این مدت، دانش‌آموزان، دل‌نوشته‌های خود با حاج قاسم، روایت خود از حاج قاسم، تصور خود از حاج قاسم و... را به رشته تحریر در آوردند.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی افزود: خلاصه این دل نوشته‌ها و روایت‌گری های کودکان با حاج قاسم عزیز در قالب یک فایل صوتی کوتاه (۵ دقیقه ای) و از طریق شبکه شاد برای معلم و مدیر مدرسه ارسال و مدیران مدارس در یک جشنواره مدرسه‌ای، ضمن بهره‌برداری از آثار تولید شده، تعدادی از صاحبان آثار را مورد تقدیر قرار داده و هر مدرسه یک اثر برتر از هر پایه تحصیلی را انتخاب و برای منطقه ارسال و در سطح منطقه، آثار مورد ارزیابی قرار گرفته، و در پایان از هر منطقه یک اثر برتر در هر پایه تحصیلی به استان راه پیدا کرد.

وی افزود: آثار منتخب مناطق به معاونت آموزش ابتدایی استان از طریق شبکه شاد ارسال و در سطح استان نیز پس از داوری، یک اثر از هر پایه به معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع ارسال گردید.

گفتنی است در این جشنواره که با استقبال خوب دانش آموزان روبرو شد، بیش از ۸۰۰ اثر در مناطق جمع‌آوری و پس از داوری در مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی، تعداد ۸ اثر برتر به مرحله کشوری راه یافت. آثار منتخب کشوری در جشنواره رادیویی نسل سلیمانی که به همت رادیو صبا برگزار می‌گردد، شرکت داده می‌شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1709114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =