استمداد استخرداران  استان چهارمحال وبختیاری  از شرکت گاز/ نگذارید قطع گاز استخرها ضرر میلیاردی به دولت بزند

شرکت ملی گاز استان اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی استخرها به منظور صرفه جویی در گاز را منتشر کرددر این میان از قطعی گاز و پلمپ استخرها در صورت عدم تعطیلی هم سخن به میان آمده، حال سوالی که در این زمینه پیش می آید، بستن گاز استخرسربسته تا چه حد می تواند به صرفه جویی در گاز استان کمک کند؟

در این میان از قطعی گاز و پلمپ استخرها در صورت عدم تعطیلی هم سخن به میان آمده، حال سوالی که در این زمینه پیش می آید، بستن گاز استخر ی سر بسته تا چه حد می تواند به صرفه جویی در گاز استان کمک کند؟

امیدواریم مسئولین استان چهارمحال و بختیاری با نگاهی همه جانبه در سالی که مزین به اشتغال آفرینی است، مانع از بیکاری آنهم در استانی بشوند که بخش عمده رنج های اجتماعی آن ناشی از همین نبود اشتغال پایدار است.

قبض گاز یک استخر تقریبا با هشت واحد مسکونی برابری می کند

یکی از استخرداران استان با بیان اینکه: با قطع گاز استخرها علاوه بر بیکار شدن جمعی از هم استانی ها، متحمل ضرر میلیاردی در استخرها خواهیم شد.

وی افزود: استان ما در منطقه‌ای است که در فصل سرما احتمال یخ‌ زدگی و بارش برف در آن وجود دارد، اگر در فصول سرد سال مخزن ها و تجیزات استخر گرم نباشند باعث یخ زدگی و ترکیدگی لوله ها، مخازن و تجهیزات خواهیم بود، که ضرر بزرگی را به دولت تحمیل خواهد کرد.

وی ادامه داد: با بررسی قبض گاز یک استخر و یک منزل مسکونی متوجه شدیم؛ قبض گاز یک استخر تقریبا با هشت واحد مسکونی برابری می کند.

حال این سوال پیش می آید؛ آیا قطع گاز استخرها کمک چندانی می تواند به صرفه جویی در گاز استان بکند؛ یا فقط باعث ضرر میلیاردی به دولت و این صنف خواهد شد.

پی نوشت:
استان چهارمحال و بختیاری یکی از محروم ترین استان های کشور در زمینه صنعت و اشتغال است که در نتیجه نمی تواند سهم بسیار بزرگی در مصرف گاز در کشور داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1709137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =