۰ نفر
۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۹

نوا بامبک، کارگردان فیلم «مارگو در مراسم ازدواج» سریال «اصلاحات» را برای شبکه اچ‌بی‌او می‌سازد.

به گزارش خبرآنلاین، اسکات رودین که حق و حقوق سینمایی رمان «اصلاحات» نوشته جاناتان فرانزن را از 10 سال پیش در دست دارد به عنوان مدیرتولید با پروژه همکاری می‌کند.

«اصلاحات» برنده جایزه کتاب ملی شد و داستان مشکلات و درگیری‌های یک زوج سالخورده اهل غرب میانه و سه فرزند آنهاست که هر کدام زندگی نابه‌سامانی دارد.

اسکات رودین سال 2001 حق اقتباس سینمایی این کتاب محبوب را خریده بود اما موفق به ساخت آن نشد. بامبک و فرانزن هم در تهیه این سریال دست دارند و به احتمال بسیار زیاد بامبک قسمت اول سریال را کارگردانی می‌کند. او فعلا مشغول نگارش فیلمنامه سریال است.

در 10 سال گذشته دیوید هِر، نمایشنامه‌نویس بزرگ بریتانیایی و نویسنده فیلمنامه «ساعت‌ها» به همراه استفن دالدری (کارگردان «ساعت‌ها» و «کتاب‌خوان») و همچنین رابرت زمه‌کیس، کارگردان «فارست گامپ» روی «اصلاحات» کار کردند اما نتوانستند اقتباس سینمایی قابل‌قبولی از آن استخراج کنند.

بوبماک در میان دوستداران سینمای مستقل با سه فیلم «ماهی مرکب و وال»، «مارگو در مراسم ازدواج» با بازی نیکول کیدمن و «گرین‌برگ» با بازی بن استیلر شهرت دارد.

او قرار بود فیلم «وقتی جوان بودیم» را بسازد اما ساخت آن با وجود خبرهای متعددی که در مورد بازی نائومی واتس، جیمز فرانکو، بن استیلر و جسی آیزنبرگ در آن داده می‌شد، منتفی شده است.

کتاب «اصلاحات» بین طنز و درام در نوسان است و داستان خانواده نابه‌سامان لمبرت را روایت و زندگی افراد خانواده را در شهرهای مختلف دنبال می‌کند. گفته می‌شود آنتونی هاپکینز و دونالد ساترلند برای بازی در نقش اصلی سریال یعنی آلفرد لمبرت، پدرسالار خانواده که دچار پارکینسون شده است ابراز علاقه کرده‌اند.

شبکه اچ‌بی‌او امیدوار است این سریال هم مثل «میلدرد پیرس» ساخته تاد هاینز با بازی کیت وینسلت موفق باشد، «میلدرد پیرس» در 22 رشته نامزد جوایز امی (اسکار تلویزیونی) شده است.

هالیوودریپورتر / 2 سپتامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =