آماده‌باش کامل شهرداری برای ساماندهی افراد بی‌سرپناه شهر مشهد

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس از آماده‌باش کامل و افزایش ظرفیت‌ها به منظور ساماندهی افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مهدی ابراهیمی در گفتگویی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دمای هوا طی روزهای آتی، اظهارکرد: تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص برای افراد کارتن‌خواب و بی‌سرپناه اندیشیده شده است.

وی گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به افزایش 3 برابری سرویس‌های انتقال کارتن‌خواب‌‎ها به خانه سبز اشاره کرد؛ طی روزهای آتی تعداد 10 دستگاه ون مشغول سرویس‌دهی در این خصوص خواهند شد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه در شرایط عادی هرشب به 80 نفر در خانه سبز خدمات‌رسانی می‌شود، افزود: با تمهیدات صورت گرفته، ظرفیت افراد پذیرش شده به 250 نفر خواهد رسید و تمهیدات ویژه نیز برای پذیرش شبانه‌روزی افراد بی‌سرپناه اندیشیده شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: از عموم شهروندان عزیز مشهدی تقاضا داریم که درصورت مشاهده افراد کارتن‌خواب در معابر شهری، مراتب را به سامانه تلفنی 137 اعلام و همچنین درصورت مشاهده پاتوق‌ها و مصرف‌های گروهی مواد مخدر، با تلفن 38795001 تماس بگیرند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1716826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =