مدیرعامل سازمان بنادرو دریانوردی گفت : اعلام شرکت برنده مزایده انتخاب اپراتور دوم بندر شهید رجایی که قرار بود این هفته انجام شود به زمانی دیگر موکول شده است .

"سید عطاا... صدر" که پیش از این از اعلام برنده مزایده انتخاب اپراتور دوم بندر شهید رجایی در هفته جاری خبر داده بود اظهار داشت: از آنجا که مدارک و اسناد شرکتهای حاضر در این مزایده کامل نبود معرفی برنده مزایده مذکور تا تکمیل مدارک و بررسی نهایی به تعویق افتاد .


معاون وزیر راه و شهر سازی بدون اشاره به زمان دقیق اعلام شرکت برنده مزایده انتخاب اپراتور دوم بندر شهید رجایی اضافه کرد:بررسی نهایی مدارک و اسناد مربوط به شرکتهای متقاضی 20 شهریور ماه انجام می شود که پس از آن و طبق جدول برنامه زمان بندی؛ برنده این مزایده معرفی خواهد شد .


وی با رد شایعات مطرح شده در خصوص مشخص شدن شرکت برنده این مزایده و گفت: اقدامات مربوط به این مزایده طبق روال قانونی در حال انجام است و شایعات مطرح شده درباره شرکت برنده بی پایه و اساس است .


انتخاب اپراتور دوم بندر شهید رجایی که از زمان طرح آن تاکنون به یکی از بحثهای داغ و روز جامعه بندری کشور تبدیل شده است با شایعات و گمانه زنی های مختلفی همراه بوده است .


سازمان بنادر ودریانوردی وشرکت برنده این مزایده از زمان طرح آن و بخصوص پس از انتشار فراخوان آن در تیرماه سال جاری ،همواره در کانون شایعات و مباحث مربوط به این مزایده قرار داشته اند .


فراخوان مزایده انتخاب اپراتور دوم بندر شهیدرجایی 20 تیرماه در روزنامه های کثیرالانتشار کشور منتشر شد.


شرکت برنده این مزایده علاوه بر اپراتوری و تخلیه و بارگیری کشتی ها در ترمینال دوم بندر شهید رجایی ، تامین تجهیزات یال شرقی و غربی فاز دوم طرح توسعه این بندر را نیز برعهده خواهد داشت .


برگزاری این مزایده طبق بند 7 ابلاغیه شماره 45928/44648 مورخ 1/3/89 معاون اول رئیس جمهور (انتخاب اپراتور دوم بندرشهید رجایی) و مصوبه شماره 1660 مورخ 23/3/1390 هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفته است.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =