۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۵

مهر نوشت:

سخنگوی اقتصادی دولت از دستگیری متهم اصلی اختلاس بزرگ ( امیر منصور آریا) خبر داد و گفت: رسانه‌ها موضوع را از باب اطلاع‌رسانی هیجانی خارج کنند.

 سید شمس‌الدین حسینی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش مهر در خصوص نتیجه مذاکرات امروز دولتی‌ها با مجلس گفت: جلسه امروز مجلس و دولت در خصوص اختلاس بزرگ، غیرعلنی بوده است و اگر نیاز به اطلاع‌رسانی باشد، مجلس در این خصوص اقدام می‌کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص آخرین اقدامات پرونده اختلاس افزود: همانطور که در گفتگوی اخیر خود در رسانه‌ها مطرح کرده‌ام، یکی از کارهایی که باید در این راستا صورت گیرد، کمک تمامی رسانه‌ها و ارکان در شفاف‌سازی این موضوع است.

وی خطاب به رسانه‌ها با تاکید بر اینکه باید موضوع را از باب اطلاع‌رسانی هیجانی خارج کنید، تصریح کرد: باید یک اطلاع‌رسانی شفاف و منطقی در این خصوص صورت گیرد که تصمیم‌گیری در این زمینه انجام شده است.

حسینی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بخشی از منابع 3 هزار میلیارد تومانی از کشور خارج شده است، خاطرنشان کرد: این موضوع صحیح نیست و به زودی اطلاع‌رسانی در این خصوص انجام می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه متهم اصلی اختلاس بزرگ دستگیر شده است، البته من در جریان جزئیات دستگیری افراد نیستم؛ ولی ظاهرا متهم اصلی پرونده اگر همین فرد (امیرمنصور آریا) باشد، دستگیر شده است.

حسینی در پاسخ به سئوال دیگری خبرنگار مهر مبنی بر اینکه گفته می‌شود، بخش عمده‌ای از منابع مذکور متعلق به بانک ملی بوده است که از این بانک خارج شده است، گفت: خیر. توضیحات بیشتری در این خصوص باید ارایه شود، بنابراین در جلسه آینده که با حضور وزیر اقتصاد، وزیر اطلاعات و رئیس کل بانک مرکزی برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری در این زمینه ارایه می‌شود.

وی خاطرانشان کرد: فعلا به همان میزان اطلاعات قبلی که ارایه کرده بودم، بسنده می‌کنم.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دبیر حوادث IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    1 0
    قابل توجه کاربران خبرآنلاین. امیر منصور آریا اسم فرد نیست.اسم گروه سرمایه گذاری است که به اشتباه در خبر اقتباسی متعلق به مهر امده است. بدلیل رعایت اصول حرفه ای در اخبار اقتباسی خبر دستکاری نشده است.جهت اطلاع یکی از سران اختلاس کننده بنام امیر منصور امیر خسروی است که در خبر مهر اشتباها امیر منصور آریا از وی نام برده شده است.
  • هين .... شاهين بوشهر IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    1 0
    حتما هم بدون كانال و يا لابي سياسي بوده....
  • بدون نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    2 0
    شهرام جزایری چی شد؟ پس او هنرپیشه است. منصور آریا, هنرپیشه جدید تازه بازی میکند.نامهای اصلی اختلاس بزرگ را هیچوقت در رسانه ها اعلام نمی کنند. مردم 90% آگاهند. راستی برادر محسن رفیق دوست کجاست؟
  • بدون نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    0 1
    اگر منظور شما امیر خسروی است به اطلاع وزیر محترم میرساند ایشان مدتی بنا به احضار دادسرای خوزستان خود را معرفی نموده وتاکنون در بازداشت بسر میبرد خدایا بما رحم کن با این مسئولین مطلع و بروز شده!!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    2 0
    هنوز مردم نامحرمند اگر چه كه هيچي نمي گند ولي تمام مسائل را مي دانند چه علني باشد چه غير علني به اين مردم كمي احترام بگذاريدوطبق گفته آقاي توكلي خودكشي پيش كششان استعفاي خود را اعلام كنند
  • بدون نام IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    2 0
    (رسانه‌ها موضوع را از باب اطلاع‌رسانی هیجانی خارج کنند.) اصلا اتفاقی نیافتاده که اینقدر بزرگش میکنید. اینقدر ازین پولا دزدیده شده حالا این یکی گندش درومده. این بنده خداها هم خونواده دارن آخه.
  • مثلا ایرانی IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    2 0
    بابا بسه دیگه خجالت بکشید تا کی؟ ما که گوشامون دراز نیست.