مشکلات و مطالبات کارگران کارخانه نیلی صنعت عنبرآباد رسیدگی شد / حمایت دستگاه قضایی برای راه اندازی فازدوم کارخانه

رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد  گفت:با ورود دستگاه قضایی رسیدگی به مشکلات و مطالبات کارگران کارخانه نیلی صنعت دردستور کار قرار گرفت و خوشبختانه باقول مساعد مدیران کارخانه موانع رفع شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابوذر داوریان در حاشیه بازدید از کارخانه تولید مواد غذایی نیلی صنعت در شهرک صنعتی عنبرآباد که با حضور دادستان شهرستان برگزار گردید،اظهار داشت:موضوع راه اندازی فاز دوم این کارخانه نیز در ستاداقتصاد مقاومتی دادگستری مطرح شده و تاکنون چندین جلسه با مدیران کارخانه و مسئولان بانکی و اداره صمت در جهت حل مشکل نقدینگی و اختصاص تسهیلات بانکی به این کارخانه داشته ایم.
وی هدف از این بازدید را حمایت از تولید عنوان کرد و افزود: با توجه به جنگ اقتصادی که دشمنان در جهت بی ثبات کردن تولید ملی و کوچک شدن سفره مردم راه انداخته‌اند، حمایت قضایی از فعالین بخش اقتصادی و تولیدی، از اهداف اساسی قوه قضاییه است.
این مقام قضایی تصریح کرد:ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در دادگستری شهرستان عنبرآباد با تمام قدرت از تولیدات بومی در سطح شهرستان حمایت و پشتیبانی می کند.
داوریان یکی از مهمترین ارکان بخش تولید را قشر زحمت کش کارگران برشمرد و افزود: ثبات در تولید موجب به کارگیری و ثبات شغلی افراد جامعه می شود و این مهم با حمایت از تولید به دست خواهد آمد.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1740897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =