مهر نوشت:

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی حضور سلایق و دیدگاه های مختلف در انتخابات را ضروری دانست و گفت: معتقدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات عین دموکراسی است از این رو باید از حضور تمامی گروه ها در انتخابات استقبال کرد.

حسن بیادی در نشستی خبری که در دفتر مرکزی این تشکل سیاسی برگزار شد با اشاره اینکه تشکل سیاسی متبوعش همواره بر اساس منویات ولی فقیه حرکت می کند به انتقاد از جریان انحرافی پرداخت و گفت: معتقدیم دو جریان انحراف دارند که عبارتند از جریان انحرافی و جریان فتنه.

اهم اظهارات وی  به شرح زیر است:

*درباره کمیته 8+7 انتقاد دارم. البته انتقاد بنده به کمیته داوری یا نظارت نیست چرا که بر این باوریم که جامعتین می توانند وحدت اصولگرایان را دنبال و پیگیری کنند اما به ساختار گروه 8 نفره اصولگرایان انتقاد دارم.در این ساختار تمامی نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی حضور پیدا نکرده اند.

* معتقدم اصلاح طلبان باید در انتخابات شرکت کنند ضمن آنکه باید از حضور تمامی احزاب، تشکل ها و گروه های سیاسی که در چارچوب نظام فعالیت می کنند در انتخابات استقبال کرد.

* جمعیت آبادگران جوان عضو جبهه ایستادگی ایران اسلامی است از این رو اگر در استانهایی این جبهه فهرست انتخاباتی ارائه ندهد آبادگران جوان نامزدهای خود را معرفی می کند.

*جبهه پایداری مبدا انحراف بوده است و تا کنون موضع خود را مشخص نکرده است بنابراین اگر این جبهه موضع خود را کماکان دنبال کند آیت الله مصباح یزدی از آنها جدا خواهد شد.

* به عملکرد مجلس هشتم انتقاد داریم البته این انتقاد فقط از سوی ما فعالان سیاسی مطرح نمی شود چرا که مردم نیز بر عملکرد قوه مقننه انتقاد دارند به همین دلیل باید افرادی که در پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم سهیم بودند پاسخگوی عملکرد مجلس باشند چرا که مجلس ضعیف باعث می شود دولت ضعیف شود.

 /29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =