۰ نفر
۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۹

<BR> <BR> کاهش درآمد ها در آمریکا سبب شکل گیری معضلی در اقتصاد این کشور شده است.<BR>

از همین رو با کاهش درآمد ها در ماه گذشته ، مردمانی که در آمریکا ساکن هستند درحال دست و پنجه نرم کردن با یک تورم سنگین هستند. ازاوایل ماه اوکتبر ساله 2009 و برای اولین بار درآمد ها نه تنها افزایش پیدا نکرده و ثابت نبوده است بلکه 1/0 درصد نیز کاهش پیدا کرده که نارضایتی هایی را نیز در پی خود به همراه داشته است.

با این حال مردم هر با این امید که در ماهه آینده وضعیت بهتر خواهد شد، آن ماه را به پایان می رسانند. بر همین اساس و با توجه به اتفاقات اخیر در صنعت کشور چین ، بسیاری از سرمایه گذران نگران هستند که مبادا تاثیر منفی آن نیز جهانی شود و دامن گیر اغلب کشور ها شود.

 

در این میان اغلب کارخانه ها درحال بهبود وضعیت سابق خود هستند و سرمایه گذاری ها بیشتر حول محور ماشین آلات در جریان می باشد تا بتواند در نهایت به اقتصاد کمکی کرده و آن را به سوی ترقی سوق دهد. اما اگر چه دولت مردان آامریکایی تلاش هایی را برای بهبود این شرایط کرده اند اما به نظر آنچنان رضایت بخش نبوده است.  از جمله با این رکورد  اقتصادی به وجود آمده ،آمریکا درصدد ایجاد مشاغلی جدید برای ساکنین این کشور می باشد چرا که مردم این کشور ذخیره پولی و اندوخته خود را صرف نیازها و احتیاجات روزمره خود می کنند .

 

از سویی با انجام تحقیقات اخیر نمایان شده که مردمی که در این کشور صاحب شغل هستند کمترین میزان ذخیره پولی را از ساله 2009 تا کنون دارند که این امر وضعیت بدی را به دنبال خواهد داشت. البته طی این مدت برخی از شاخص ها با افزایش نسبتا خوبی مواجه بوده اند اما این در حالی است که بسیاری دیگر به عقب برگشته اند و باعث شده است که درمجموع اتفاق خاصی در این زمینه شکل نگیرد. شواهد هم دال بر بر این است که آمار موجود اقتصاد دانان را بیش از پیش نگران کرده است و سبب شده تا آنها خوش بینی را کنار گذاشته و دیگز انتظار بهبود در آینده نزدیک را به فراموشی بسپارند. جالب اینجاست که دولت فدرال نیز تورم روز افزون را قبول نمی کند و در پی آن بدون افزایش و بهبود مشاغل موجود هیچ قدرت درآمدی وجود نخواهد داشت و بدون درآمد این تورم قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد.

 

/39/39

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =