ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار خودرو/ قیمت این خودرو یک میلیارد تومان ریخت

آخرین گزارش‌ها از روند قیمت خودروهای خارجی، از منفی شدن قیمت‌ها حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی قیمت‌ها در بازار خودروهای خارجی و در میان مدل‌های ب‌ام‌و، نشان می‌دهد که این خودروها کاهش ۱۰۰ میلیون تومانی را در آخرین روز معاملاتی هفته تجربه کرده‌اند.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که ب‌ام‌و X۱ ۲۵ مدل ۲۰۱۷ در آخرین روز معاملاتی هفته، ریزش ۱۰۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و به این ترتیب ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. این خودرو از ابتدای اردیبهشت‌ماه، ریزش ۴۰۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است.

ب‌ام‌و X۴ ۲۸ مدل ۲۰۱۷ نیز در حال حاضر در بازار ۱۳ میلیارد تومان است. قیمت این خودرو از ابتدای اردیبهشت‌ماه یک میلیارد تومان ریخته است. اما ب‌ام‌و سری ۵ سدان ۵۳۰i مدل ۲۰۱۸ در بازار به ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت این خودرو در آخرین روز معاملاتی هفته ۱۰۰ میلیون تومان کاهش یافت. این در شرایطی است که این خودرو از ابتدای اردیبهشت‌ماه ۶۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

ب ام و سری ۷ ۷۳۰li مدل ۲۰۱۸ نیز در بازار به ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است. قیمت این خودرو هم در آخرین روز معاملات هفته جاری ۱۰۰ میلیون تومان ریخت. این خودرو از ابتدای اردیبهشت‌ماه ریزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1766939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 121
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    226 6
    خبر خوبی برای اقشار آسیب پذیر ( کوخ نشینان سابق) است. مبارک مردم و مسئولین باشد.