مردها یک جور نیستند، یک جور به زنان، همجنسان، کار و فرزندان‌شان نگاه نمی‌کنند، تصمیمیات مهم زندگی‌شان را بر اساس یک الگو نمی‌گیرند و الگوی قانع‌کردن آن‌ها برای انجام کاری یا عدم انجام دادن کاری یکسان نیست.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «انواع مردان» نوشته شینودا بولن با ترجمه فرشید قهرمانی در 348 صفحه با قیمت 10 هزار تومان از سوی انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی منتشر شد. «شناخت مردان» کتابی است کاربردی برای شناخت مردان به شیوه ای عمیق و دقیق بر اساس نظریه نمادهای اسطوره ای در روانکاوی «یونگ».

 

در معرفی این کتاب آمده است: «مردان در بیان احساسات و درونیاتشان سکوتی تاریخی دارند. کتاب انواع مردان سکوت را می‌شکند. انتشار این کتاب از این حیث اتفاقی نادر در حوزه روان‌کاوی است. زبان ساده و قابل فهم آن برای همه حسن دیگری است که کتاب از آن برخوردار است. مردها یک جور نیستند، یک جور به زنان، همجنسان، کار و فرزندان‌شان نگاه نمی‌کنند.

 

تصمیمیات مهم زندگی‌شان را بر اساس یک الگو نمی‌گیرند و الگوی قانع‌کردن آن‌ها برای انجام کاری یا عدم انجام دادن کاری یکسان نیست. مردی که ممکن است خود شما باشید یا به عنوان پدر، پسر، برادر، همسر، همکار، رییس، کارمند و دوست در کنار شما قرار گرفته، چه نوع مردی است؟ این کتاب به زنان نیز کمک می‌کند تا ضمن عدم وابستگی ناسالم به مردان با درک مردانگی خود به هویتی مستقل دست یابند.»

 

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    3 1
    ممنون که کتاب هاي خوب روانشناسي رو معرفي مي کنين و کار ما براي خريد توي اين شلوغي و ترافيک و دود و دم رو راحت مي کنين...
  • zeynab IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    سلام ممنون بابت معرفي اين كتاب موفق باشيد