دسترسی به ۲۰۰۰۰ مناقصه گر و مزایده گر با سرویس نشر آگهی هزاره

حضور و مشارکت فعال در مناقصات و مزایدات می تواند یک فرصت استثنایی برای پیشرفت و تثبیت فعالیت های در حال توسعه یک سازمان به حساب آید و این مهم زمانی تحقق می یابد که اطلاعات مرتبط با برگزاری مناقصه، مزایده و هم چنین استعلام بها به طور جامع و در مناسب ترین زمان در اختیار مدیران مربوطه قرار گرفته باشد تا بدین وسیله بتوانند فرصت های بالقوه پیرامون کسب وکار خود را به فرصت های بالفعل و طلایی تبدیل کنند.

در سامانه جدید هزاره قابلیت درج آگهی مزایده، مناقصه و استعلام بها و همچنین یافتن مشتریان هدفمند به صورت آنلاین و با کاربری راحت به وجود آمده است. برای ورود به سامانه درج و انتشار آگهی های مناقصه، مزایده و استعلام بها می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

https://www.hezarehinfo.net/notice/add

چرا سامانه درج آگهی مزایده هزاره؟

شرکت ارتباط گستران هزاره با بیش از ۲۰ سال سابقه، به عنوان اولین و در عین حال یکی از جامع ترین پایگاه های اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نموده است و به عنوان رهبر صنعت اطلاع رسانی تخصصی مناقصه ها، مزایده ها و استعلام بها در کشور شناخته شده است. هزاره به عنوان بزرگترین شبکه نمایندگی در ۳۱ استان کشور، تا به این لحظه پیشرو در پوشش دهی مناقصات و مزایدات سراسر کشور بوده است و به تازگی از سامانه جدید خود با قابلیت درج آگهی مزایده، مناقصه و استعلام رونمایی کرده است.

دسترسی به ۲۰۰۰۰ مناقصه گر و مزایده گر با سرویس نشر آگهی هزاره

با استفاده از سامانه ثبت مناقصات، درج آگهی مزایده و استعلام بها سبب برقراری ارتباط بین بیش از ۲۰۰ هزار بنگاه ﺗﻮﻟﯿﺪی، ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ و ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﮐﺸﻮر می شود. این سامانه جدید امکان درج آگهی را برای مزایده گزاران و مناقصه گزاران در سراسر کشور فراهم آورده است. مزیت مهمی که این سامانه نسبت به سایر بسترهای درج آگهی دارد، ارسال و نمایش آگهی ها به مشتریان و فعالان اقتصادی موجود در بانک مشتریان هزاره است. این امر علاوه بر دیده شدن آگهی توسط مشتریان، بازخورد بیشتر آگهی ها را برای مناقصه گزاران و مزایده گزاران به دنبال خواهد داشت.

برای ورود به سامانه درج و انتشار آگهی های مناقصه، مزایده و استعلام بها می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

https://www.hezarehinfo.net/notice/add

استفاده از سرویس نشر آگهی هزاره چه مزایایی دارد؟

  • جمع آوری اطلاعات بر اساس زمینه فعالیت تخصصی، استان برگزار کننده و ارگان برگزارکننده
  • نشر آگهی مناقصه، مزایده و استعلام بها در کوتاه ترین زمان
  • در اختیار داشتن داشبورد برای مدیریت راحت آگهی ها
  • امکان دسترسی به بایگانی آگهی های قبلی
  • قابلیت فرستادن آگهی برای خریداران و پیمانکاران فعال در سطح کشور
  • پیدا کردن مشتریان جدید و توسعه دادن به حوزه فعالیت
  • قابلیت دریافت بهترین پیشنهادها در محیط رقابتی سامانه درج آگهی هزاره
  • ایجاد تیکت برای گرفتن پشتیبانی برای هر آگهی
  • امکان کنترل نمودن وضعیت آگهی های منتشر شده و میزان بازدید آن به صورت لحظه ای

مخاطبین سامانه ثبت مناقصات، درج آگهی مزایده هزاره چه کسانی هستند؟

۱- افرادی که به دنبال برگزاری مناقصه و با یک پیمانکار قیمت مناسب هستند، می توانند آگهی های مورد نظر خود را در این سامانه منتشر نمایند.

۲- افرادی که در جستجوی خرید کالا یا خدمات منحصر به فردی هستند که خرید آنها به صورت حضوری و از هر مکانی امکان پذیر نیست، می توانند استعلام قیمت مدنظر خود را از طریق سامانه برای تامین کنندگان فعال در حوزه مورد نظر ارسال نمایند.

۳- آن دسته از افرادی که در زمینه فروش کالا و خدمات مشغول هستند، از طریق سامانه می توانند پیشنهادات خریداران کالا و خدمات را دریافت کنند و در یک فضای کاملا رقابتی به بهترین پیشنهادها پاسخ دهند.

با توجه به مزایای سامانه درج آگهی هزاره می توان چنین اظهار نمود که این سامانه به گونه ای طراحی شده است که کارکردن با آن برای تمامی افراد راحت است و با بیش از ۲ دهه فعالیت در زمینه اطلاع رسانی تخصصی مناقصات و مزایدات کشور به بنگاه های اقتصادی کمک زیادی نموده است و با استفاده از سرویس نشر آگهی هزاره می توان به ۲۰۰۰۰ مناقصه گر و مزایده گر دسترسی پیدا کرد.

شرکت ارتباط گستران هزاره به عنوان اولین مرکز تخصصی جمع آوری و اطلاع رسانی آگهی های تجاری مناقصه و مزایده و ثبت آگهی استعلام بها است، جدیدترین اخبار و مسائل را در حوزه نشر آگهی مناقصات و نکات مرتبط با برگزاری و شرکت در مناقصه را در این سامانه پیگیری نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1770729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =