خبرگزاری میراث فرهنگی نوشت:

کشور بحرین از سوی وزرای توریسم کشورهای عرب در همایش عقبه در کشور اردن به عنوان پایتخت توریسم کشورهای عرب در سال 2013 اعلام شد.
این تصمیم با توجه به ارزیابی های مثبت کارشناسان توریسم نسبت به زیرساخت های توریستی وکسب اعتبار در سایر زمینه های توریستی اتخاذ شده است.
این درحالی است که کشور بحرین علاوه بر پایتختی توریسم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان عرب در سال آینده – 2012 نیز شناخته شده است.
شیخه بنت محمد الخلیفه وزیر فرهنگ بحرین با اشاره به تصمیم اخیر وزرای توریسم کشورهای عرب اظهار داشت که این تصمیم کشورهای عرب اثبات می کند که بحرین توان میزبانی برای برگزاری همایش ها و نیز توانایی حضور برجسته تر در تمامی حوزه های بین المللی را دارد.
وی افزود:«انتخاب بحرین به عنوان پایتخت توریسم عرب در 2013 دستاورد مهمی افزون بر موفقیت های بدست آمده در دهه گذشته است .»
وی همچنین بر ضرورت حل مشکلات و ادامه تلاش های مستمر برای کسب اطمینان از تداوم دستاوردهای بدست آمده برای بحرین تحت اصلاحات مورد نظر ا زسوی شاه حمد آل خلیفه تاکید کرد.
این اقدامات در شرایطی صورت گرفته که کشور بحرین بهار گذشته درگیر ناآرمی های داخلی گسترده ای بوده که در جریان آن صدها نفر از معترضان حکومت بحرین بازداشت شدند که بیشتر آنان را شیعیان تشکیل می‌دادند. 

47301
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =