۲.۵ میلیارد تومان هدیه نقدی در جشنواره طوفانی باشگاه مشتریان ترابانک پاسارگاد

آیا در مورد "جشنواره طوفانی ۲.۵ میلیارد تومانی" چیزی شنیده‌اید؟ امروز نگاهی می‌اندازیم به بزرگ‌ترین جشنواره باشگاه مشتریان ترابانک پاسارگاد.

وی‌کلاب؛ باشگاه مشتریان ویپاد (ترابانک پاسارگاد) است که به‌صورت مداوم جشنواره‌های متنوعی با هدایای نقدی چشمگیر برای کاربران خود برگزار می‌کند. به این ترتیب، کاربران ویپاد می‌توانند در کنار تجربه کاربری خوب در یک بانک تمام دیجیتال و برخورداری از امکاناتی مانند گرفتن تسهیلات آنلاین، فوری و بدون ضامن و وثیقه و … همواره شانسی برای برنده شدن داشته باشند.

شرایط جشنواره ترابانک پاسارگاد چگونه است؟

همانطور که گفتیم، «جشنواره طوفانی ۲.۵ میلیارد تومانی» بزرگ‌ترین جشنواره ترابانک پاسارگاد تا به امروز است. جشنواره‌ای با ۲.۵ میلیارد تومان هدیه برای ۱۰۲ برنده! این جشنواره در ۲ بخش برگزار می‌شود که جزئیات هدایا و قرعه‌کشی آن به‌صورت زیر است:

  • هدایا

برنده ۱: ۳۰۰ میلیون تومان هدیه نقدی

برنده ۲: ۲۰۰ میلیون تومان هدیه نقدی

۱۰۰ برنده دیگر: تا ۲۰ میلیون تومان هدیه نقدی برای هر نفر بر اساس امتیاز

  • قرعه‌کشی

در تاریخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ قرعه‌کشی این جشنواره به‌صورت زنده بر بستر آنلاین پخش خواهد شد. اطلاعات کامل نحوه شرکت در جشنواره، هدایا، تاریخ قرعه‌کشی و … در صفحه جشنواره طوفانی ۲.۵ میلیارد تومانی ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد آمده است.

۲.۵ میلیارد تومان هدیه نقدی در جشنواره طوفانی باشگاه مشتریان ترابانک پاسارگاد

تنها با افتتاح حساب آنلاین و چند دقیقه‌ای وارد وی‌کلاب شوید!

برای وارد شدن به وی‌کلاب کافیست با ویپاد افتتاح حساب انجام دهید. پس از آن می‌توانید موجودی حساب‌تان را افزایش دهید، امتیاز دریافت کنید و با امتیازات خود برای شرکت در جشنواره‌هایی که به‌صورت مداوم برگزار می‌شوند، کد شانس قرعه‌کشی بخرید و همواره شانسی برای برنده شدن داشته باشید.

نحوه شرکت در قرعه‌کشی ۲.۵ میلیارد تومانی ترابانک پاسارگاد

برای شرکت در قرعه‌کشی، مسیر ساده‌ای در پیش است. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد، با ۳ قدم زیر می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید:

  1. افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد، چند دقیقه‌ای و کاملا آنلاین با ویپاد
  2. ورود به بخش «وی‌کلاب» در نوار پایین صفحه
  3. ورود به جشنواره مورد نظر و دریافت کد شانس قرعه‌کشی
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1773350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =