این کتاب شاید به راحتی برخی مشکلات زندگی زناشویی که گاه هرگز به زبان نمی‌آید را با طرح پرسش‌هایی ساده و ملموس برطرف کندِ پرسش‌هایی که بر اساس دیالوگ طرفین پاسخ داده می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «بدون گفتگو روابط زناشویی خود را بهبود ببخشید(به‌دست آوردن عشقی فراتر از کلام)» نوشته پاتریشیا لاو و استیون استوسنی با ترجمه پروین دهقانی در 320 صفحه با قیمت 6500 تومان از سوی انتشارات البرز منتشر شد.

 

در معرفی این کتاب آمده است: «بگذارید با یک سوال از خانم‌ها شروع کنم. اگر بخواهید به همسرتان بگویید: عزیزم باید درباره رابطه‌مان حرف بزنیم فکر می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر او پاسخ سوال شما را این گونه بدهد که: فکر می‌کردم هیچ‌وقت این پیشنهاد را نمی‌دهی یا خیلی منتظر بودم تا احساساتم را راجع به زندگی مشترکمان با تو درمیان بگذارم. می‌خواهم بدانم احساس تو نسبت به رابطه‌مان چیست و تو از رابطه‌مان چه چیز می‌خواهی؟ پس هیچکدام شما نیاز به خواندن این کتاب ندارید.»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =