شهرزاد کمال زاده»  سفیر فرهنگی هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند شد

طی حکمی، «شهرزاد کمال زاده»، بازیگر سرشناس به عنوان سفیر فرهنگی هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از آبادان، طی حکمی از سوی رئیس هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند، «شهرزاد کمال زاده»، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون به عنوان سفیر فرهنگی این هیات منصوب شد.

در حکم محمود نواصر «رییس هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند» خطاب به «شهرزاد کمال زاده» آمده است: با توجه به توانمندی‌های شایسته هنری و روحیه بالای ورزشی سرکار عالی به عنوان «سفیر فرهنگی هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند» منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارد با تلاش‌های آن هنرمند گرامی ظرفیت‌های رشته جذاب و پُرطرفدار بدمینتون شهرهای منطقه آزاد اروند در سطح کلان به صورت گسترده معرفی می‌گردد.

شهر آبادان دومین شهر ایران است که بدمینتون در آن راه‌اندازی شده است و خواستگاه توسعه بدمینتون ایران است.

دیدار با سفیران کشورهای برزیل و اندونزی، دیدار با وزیر ورزش و جوانان، دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص گردشگری ورزشی و دیدار با نمایندگان عالی فرهنگی کشورهای لبنان و سوریه، برخی از اقدامات ملی و بین‌المللی هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند است.

«شهرزاد کمال زاده» متولد ۱۳۶۴ و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.

دیشب باباتو دیدم آیدا، گاندو ۲، جادوگر، بچه‌های نسبتاً بد، شاید برای شما هم اتفاق بیافتد، شب‌های برره و روزگار قریب برخی از آثاری هستند که کمال زاده در آنها نقش آفرینی کرده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1785037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =