احداث واحدهای فرآوری معادن یک ضرورت محسوب می‌شود

معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت گفت :احداث واحدهای فراوری معدن برای بالا بردن ارزش اقتصادی‌ محصولات معدنی در اولویت وزارت صمت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، رضامحتشمی‌پور در دیدار با غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هدف از سفرهای استانی آشنایی با مسائل و مشکلات است، اظهار کرد: استانداران می‌توانند کمک بزرگی به توسعه در بخش معادن کنند.

معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت با تأکید بر اینکه در حوزه انرژی در کشور با فقدان سیاست قوی مواجه هستیم، گفت: وضعیت خوبی در حوزه انرژی نداریم، افق پیش رو کاهنده است.

وی افزود: نباید آینده صنایع را به انرژی گره بزنیم، آینده انرژی تا حدودی متفاوت است، باید سهم صنایع انرژی‌بر کاهش پیدا کند، صنایع فولادی مصرف بالایی دارند، توسعه این صنایع تا حدودی نگران‌کننده‌ است.

محتشمی‌پور با بیان اینکه احیای معادن راکد در دستور جدی وزارت صمت قرار دارد، خاطرنشان کرد: این کار با همکاری سازمان ایمیدرو در حال انجام است، باید معادن راکد به سرعت تعیین تکلیف شوند.

معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت با اشاره به اینکه احداث واحدهای فرآوری معادن یک ضرورت محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث این واحدها برای بالا بردن ارزش اقتصادی‌ محصولات معدنی در اولویت وزارت صمت قرار دارد.

وی بیان کرد: در حوزه تولید ورق‌های فولادی در کشور با کمبود مواجه هستیم، باید برای افزایش‌ تولید در این حوزه ظرفیت‌سازی صورت بگیرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1791389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =