کمیسیون های اتاق بازرگانی مهمترین رکن اتاق هستند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی به منظور حل مشکلات و چالش های بخش خصوصی و تهیه خوراک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، اولین جلسه هماهنگی دبیران کمیسیون های ۷ گانه اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری به ریاست سید مرتضی فیاضی دبیر کمیسیون های تخصصی و تشکل های اقتصادی اتاق بازرگانی استان و حضور کارشناسان این واحد ودبیران کمیسیون های تخصصی برگزار شد.

شهرام زارع رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی به منظور حل مشکلات و چالش های بخش خصوصی و تهیه خوراک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تشکیل شده است ،گفت: دبیران محترم کمیسیون ها باید فعالانه و برنامه محور در کمیسیون ها فعالیت کنند.

سید مرتضی فیاضی نیز دراین جلسه با تاکید بر اهداف و مشی کمیسیون های ۷گانه اتاق، اظهار داشت؛ دبیران محترم‌ کمیسیون ها باید بر اساس آیین نامه تدوین شده وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهند و ارتباط خود را با کارشناسان کمیسیون های تخصصی و روسای کمیسیون ها تقویت کنند.

وی اظهار کرد: موضوعات واصله به اتاق به عنوان خوراک‌کمیسیون ها توسط دبیران مطرح و مصوبات آن جهت اطلاع اعضا منتشر و در صورت لاینحل بودن درخواست های وارده،موضوع به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور استاندار ارجاع خواهد شدوبه‌صورت کارشناسان محور بررسی خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1792380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =