۰ نفر
۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰

فارس نوشت:

سپیده خلیلی از انتشار تازه‌ترین آثار خود با عناوینی همچون «اطلس سه بعدی جهان» برای گروه سنی نوجوان و «تخلیه هیجانی برای کودکان» برای مخاطبان بزرگسال در آینده نزدیک خبر داد.


سپیده خلیلی، در خصوص تازه‌ترین اثر زیر چاپ خود، بیان داشت: چندی پیش نگارش کتاب «تخلیه هیجانی برای کودکان» را به اتمام رساندم و برای چاپ و انتشار به نشر «صابرین» واگذار کردم.

 

وی با بیان اینکه این اثر را برای گروه سنی بزرگسالان به نگارش در آوردم، اضافه کرد: مضمون کتاب «تخلیه هیجانی برای کودکان» در حوزه روان‌شناسی است که می‌توان گفت این کتاب یک اثر کاربردی بوده چرا که به بزرگترها یاد می‌دهد که از چه راه‌هایی هیجانات کودکان را تخلیه کنند تا آنها بیشتر تمرکز داشته باشند و به نوعی با تخلیه هیجانات دچار اضطراب نشوند.

 

خلیلی در خصوص کتاب «اطلس سه بعدی جهان»، بیان کرد: این اثر بزودی توسط انتشارات «تولد» برای گروه سنی نوجوانان منتشر و بر روی گیشه‌های کتاب‌فروشی‌ها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: کتاب «اطلس سه بعدی جهان» به بررسی 5 قاره جهان پرداخته است و مخاطبان نوجوان با مطالعه این اثر با آداب و رسوم مردم، پایتخت کشورهای مختلف، مکان‌های دیدنی سایر کشورها آشنا می‌شوند.

 

نویسنده کتاب «خری که خیلی خر نبود» در پایان، عنوان کرد: کتاب «اطلس سه بعدی جهان» اثری بسیار مفصل است که هم‌اکنون در مراحل پایانی چاپ قرار دارد.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =