مهر نوشت:

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقاضای مجدد استیضاح کنندگان وزیر اقتصاد و تهیه مجدد طرح استیضاح گفت: اگر استیضاح‌کنندگان همچنان بر انجام استیضاح اصرار داشته باشند، هیئت رئیسه مجلس راهی غیر از اعلام وصول طرح در جلسه روز یکشنبه ندارد.
حسین سبحانی نیا اظهارداشت: پیش از این هیئت رئیسه مجلس به استیضاح کنندگان وزیر اقتصاد توصیه کرد تا تهیه گزارش کمیسیون اصل نود از اختلاس سه هزار میلیارد تومانی، صبر کنند، در این صورت اگر در این موضوع مشخص شود که وزارت اقتصاد کوتاهی داشته موضع آنان قوی تر خواهد بود.
وی افزود: بنابراین اعلام وصول نشدن طرح اولیه استیضاح وزیر اقتصاد به این دلیل بود، اما پس از گذشت یک هفته و به جمع بندی نرسیدن کمیسیون اصل نود به دلیل بررسی طولانی این موضوع در کمیسیون، استیضاح کنندگان تصمیم گرفتند مجددا طرح را پیگیری کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اما اگر با ارائه طرح جدید استیضاح، نمایندگان بر انجام آن اصرار داشته باشند، تعداد امضاها به میزان لازم باشد و موضوع استیضاح مشخص باشد، هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی قسم یاد کرده و راهی جز رعایت قانون و اعلام وصول این طرح در روز یکشنبه ندارد.
 صالحی به مجلس می رود
 خبر دیگر حاکی است،علی اکبر صالحی وزیر خارجه و سردار وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای پاسخ به سئوال تعدادی از نمایندگان در جلسه این هفته کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس حاضر می شوند.
این کمیسیون از سردار وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دعوت کرده تا روز سه شنبه برای پاسخگویی به سئوال محسن کوهکن نماینده لنجان در کمیسیون حضور یابد.
بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مرکز آسیایی کاهش بلایا ، بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در گروه هشت کشور در حال توسعه، برسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه همکاری منطقه ای کشورهای حاشیه اقیانوس هند و همچنین بررسی آخرین تحولات منطقه ای و جهانی با حضور وزیر خارجه و معاونان وی برنامه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در روز سه شنبه است.
/ 212219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =