۴ نفر
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کاپیتان تیم ملی والیبال نیامده حاشیه‌ساز شد

چند ماه قبل بود که تیم ملی والیبال به کاپیتانی موسوی بدترین نتایج تاریخش را در لیگ ملت‌های والیبال کسب کرد و یک رتبه نازل و شکست در اکثر بازی‌ها مسابقات را به پایان برد در حالیکه ژاپن با عملکردی خیره کننده به جمع برترین‌های جهان رسید.

درحالیکه ژاپنی‌ها خود را برای قهرمانی در آسیا و قدرتنمایی در شهر ارومیه مقابل دیدگان هواداران رقیب اصلی آماده می‌کنند، کاپیتان تیم ملی والیبال که همچنان شایعه دوگانگی‌اش با ستاره ارومیه‌ای تیم ملی والیبال در رسانه‌ها و فضای مجازی داغ است، بعد از دو روز تاخیر خود را به ارومیه میزبان مسابقات والیبال قهرمانی آسیا رساند و نیامده اولین حاشیه را برای تیم ملی والیبال رقم زد.

در حالی که معمولا کادر فنی و سرپرستان تیم‌های ملی برای قراردادن بازیکنان در فضای دور از حاشیه حضور آنها را در فضای مجازی و در شرایطی غیر از فکر به والیبال و مسابقات منع می‌کنند و صد البته حرفه‌ای بودن بازیکنان نیز دراین مورد در بیشتر نقاط جهان وجود دارد، بازیکن تیم ملی با خیال راحت و بدون اندکی تفکر حرفه ای ابتدا نیامده به شهرستان میزبان که از چندین ماه قبل خود را برای میزبانی آماده کرده می‌تازد و سپس فیلمی از لپ تاپ بازی دیگر ملی پوش می گیرد و نظر او را نیز منفی وار به میزبانی دریافت می کند.

در حالی که در شرایط سخت اقتصادی برای شهرستان‌ها و صد البته اتفاق خوب برای تمرکززدایی میزبانی مسابقات ورزشی از پایتخت به نقاط دیگر کشور برای توسعه یافتگی بیشتر کشور انجام گرفته و تفکر حرفه ای برای حمایت از شهرهای غیر از پایتخت نیاز این روزهای کشور است بازیکن مثلا حرفه ای تیم ملی که از قضا کاپیتان نیز است بدون سعه صدر و بدون انتقال ایرادات به مسئولین امر و حتی سرپرست و مسئولین فدراسیون و تیم ملی و میزبان، با ادبیاتی زننده به شهری که این روزها با بحران خشک شدن دریاچه‌اش نیز دست و پنجه نرم می کند حمله می‌کند تا نشان دهد هیچ تفکر حرفه ای در پشت بازیکنانی که ادعای حرفه‌ای گری دارند وجود ندارد و از قضا این اتفاقات در آستانه مسابقات حساسی که شیشه عمر تیم ملی برای رسیدن به المپیک است یک نمره منفی ایجاد می‌کند و چه بسا این رفتارها و بی توجهی بازیکن به تمرکز به مسابقات، خیلی راحت قهرمانی را در خانه از دست بدهیم.

باید گفت که آقای کاپیتان تیم ملی کاش ابتدا بابت نتایج ضعیف و دور از انتظار که بدترین عملکرد تاریخ تیم ملی والیبال در بهترین میزبانی‌ها از دید خودتان ابتدا از مردم و هواداران عذرخواهی میکردید و حداقل بخاطر این عملکرد با سکوت و بعد از کسب قهرمانی در آسیا لب به انتقاد و حمله به میزبان شهرستان باز می‌کردید نه اینکه در اوج استرس برای والیبال دوستان کشور که هر لحظه احتمال از دست رفتن سهمیه المپیک وجود دارد با حاشیه سازی خود را محق جلوه بدهید.

کاش بازیکنان و بخصوص بزرگان تیم ملی کمی از حرفه ای گری بازیکنان سایر کشورها آموزش ببینند که چطور در اردوهای به مراتب سخت تر آماده می شوند تا بهترین نتیجه را کسب کنند نه اینکه علی رغم باخت باز خود را حق بدانند و بقیه را ناحق.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1798919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام CH ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    9 3
    والا اون ویدیو که ما دیدیم بیشتر از اینکه نشوندهنده وضع بد هتل باشه، شلختگی خودشون رو نشون میداد. کفشها و وسایل ولو وسط اتاق، پتو پهن رو زمین...هتل قدیمی ولی معلوم بود که نوسازی شده بود. اکثر هتلهای قدیمی بخصوص در اروپا همینطور هستند. مطمینا می تونست بهتر باشه ولی طوری نبود که بخواد جنجال به پا کنه. البته وقتی رییس هیات استان شخصا میره پیشوازشون، امر مشتبه میشه براش. طلب ظرفیت!
  • ایران IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    3 9
    حق ببین وضعمون چیه که کاپیتان و بازیکن باتجربه‌مون شده موسوی
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    7 7
    آقا شما از یه بازیکن ورزشی انتظار رزمندگان دفاع مقدس را داری ؟ با نون خشک از خاک وطن دفاع کردند! این اصلا انتظار منطقی نیست این عزیزان زحمت کش را باید لای پنبه بیاری ببری
  • رضا IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    6 4
    کاملا حرفش درست بود، در ثانی حالا چون دریاچه ارومیه خشک شده باید یه رویداد بین المللی بد برگزار بشه؟ این منطق واقعا جالب بود. نتایج تیم ملی هم که از اولش دلایلشو میگقت که تیم ترکیده و مربی به درد بخور نداره. با تمام این حرفایی که زدین ولی بازم بهترین مدافع جهان بود تو مسابقات،
  • سعید IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    7 3
    جناب موسوی بیچاره که حرفی بدی نزده تیم ملی والیبال در حال پوست اندازی و تغییر نسل می باشد نتایج و جایگاه ما تا هفته آخر که در آمریکا بود بد نبود ما اگه کل تیم رو در آمریکا داشتیم قطعا تیم های کوبا و ایتالیا رو می بردیم با این تفاسیر جایگاه ما خیلی بهتر می شد ما تو آمریکا در هفته آخر سه تا از بازبکن های کلیدی مربی تیم رو نداشتیم
  • رضا IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    8 4
    نظر آقای موسوی در مورد میزبانی کاملا درست است و شهرستانها شرایط میزبانی تیم ملی بزرگسالان را ندارند و ایکاش اینکار برای سایر تیم‌های ملی در سطح جوانان و ... صورت می گرفت ضمن اینکه عملکرد موسوی در جام قبلی عالی بوده و شکست‌های تیم ملی به ایشان مربوط نمی شود.
  • ناشناس IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    7 4
    آقای نویسنده محترم، شما با این نوشته بیشتر از بازیکن حاشیه ساز، حاشیه سازی می کنید برادر نوع برخورد و گفتمان در این شرایط مهم است.
  • اینجوری بازیکنان اصلاً لیاقت پوشیدن تیم ملی راندار AT ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    8 8
    اینجوری بازیکنان اصلاً لیاقت پوشیدن تیم ملی راندارن اونقدربزرگشان میکنیم که نمک میخورن نمکدانم میشکنن هرکس که خودشوازپیراهن تیم ملی بزرگ بدونه بایدانداختش دور
  • یاشار IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    9 6
    آقای مثلا کاپیتان بجای ناشکری و توقع زیادی یکم هم بازی کردنت بگو که مفت نمی ارزی حیف اون هزینه ای که از بیت المال هزینه تو و امثال تو میشه حیف حیف حیف