دغدغه مسئولان پرداخت تسهیلات تکلیفی از سوی بانک‌ ها است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: دغدغه مسئولان پرداخت تسهیلات تکلیفی از سوی بانک‌هاست که متاسفانه به دلیل پاره‌ای از مشکلات برخی از بانک‌های استان به طور ۱۰۰ درصد نتوانسته‌اند تسهیلات تعهدی را به صنعت تزریق کنند.

به گزارش خبرگزاری خبر انلابن استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری، محمدکاظم منزوی در نشست خبری تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری در کارخانه سیمان شهرکرد تاکید کرد: آب آشامیدنی شهرک صنعتی شهرکرد پس از امضای قرارداد با شرکت آب و فاضلاب استان و آب غیرآشامیدنی از طریق پساب تصفیه‌خانه بهرام‌آباد و برخی طرح‌های انتقال آب دیگر تامین می‌شود.

وی تأمین آب شهرک صنعتی شهرکرد را ضروری دانست و گفت: پس از امضای قرارداد با شرکت آبفای استان آب شرب این شهرک تامین خواهد شد، البته آب غیر شرب از محل پساب واقع در تصفیه‌خانه بهرام‌آباد تامین می‌شود.

منزوی تصریح کرد: تیم اقتصادی استان از شهرداری‌ها درخواست کرده است تا مدیریت شهرک‌های صنفی را برعهده بگیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در پایان خاطرنشان کرد: دغدغه مسئولان پرداخت تسهیلات تکلیفی از سوی بانک‌هاست که متاسفانه به دلیل پاره‌ای از مشکلات برخی از بانک‌های استان به طور ۱۰۰ درصد نتوانسته‌اند تسهیلات تعهدی را به صنعت تزریق کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1808150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =