نهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر آموزش و پرورش و شهردار تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش ستاد خبری نهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، نمایشگاه «یاد یار مهربان» روز سه‌شنبه 17 آبان با حضور دکتر علی‌لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش و دکتر قالیباف شهردار تهران در بوستان گفت‌وگو به صورت رسمی افتتاح می‌شود و تا  22 آبان ادامه خواهد داشت.
 
در این نمایشگاه فرصتی فراهم شده تا نمایندگان مدارس شهر تهران از میان 22 هزار عنوان کتاب ارائه شده به نمایشگاه، کتاب‌های مورد نظرشان را انتخاب کنند و هدیه بگیرند.
 
همچنین در این نمایشگاه برای خوابگاه‌های دانشجویی و حوزه‌های علمیه شهر تهران نیز غرفه‌های تخصصی به صورت مجزا راه‌اندازی شده است.
 
در نهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان»، 2 میلیون و هشتصد هزار ریال اعتبار برای تهیه کتاب به مدارس ابتدایی،  3 میلیون و صد هزار ریال به مدارس راهنمایی و 3 میلیون و ششصد هزار ریال به مدارس دوره متوسطه اختصاص یافته است.
 
این نمایشگاه به جز ایجاد فرصتی برای ارائه کتاب به صورت رایگان، به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که کتاب‌های مورد نظرشان را با تخفیف 30 درصد خریداری کنند و دیگر بازدیدکنندگان نمایشگاه هم از تخفیف 25 درصدی بهره‌مند خواهند شد.
 
نهمین نمایشگاه «یادیار مهربان» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، توسط موسسه نشر شهر و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آستانه هفته‌ کتاب و کتاب‌خوانی از 17 تا 22 آبان ماه در بوستان گفتگو، در محل دایمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار می‌شود.
57244
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =