فارس نوشت:

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان گفت: آیت‌الله مصباح تأکید داشتند که تجربه بیش از سی سال گذشته مشخص کرده هیچ راهی جز وحدت وجود ندارد.

 

 

 علیرضا زاکانی رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان با تأکید بر اینکه مقدم بر وحدت اصولگرایان توجه به ضرورت استمرار گفتمان اصولگرایی است تصریح کرد: حضور و تلاش فعالان اصولگرا ذیل گفتمان اصولگرایی امکان پشتیبانی از نهضت‌های اسلامی در منطقه و حرکت‌های اعتراض‌آمیز مستعضفین علیه نظام سلطه را فراهم می‌کند.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

* استمرار گفتمان اصولگرایی را موجب ساختن ایرانی است که الگوی سایر ملل باشد .هر جا ما دچار تشتت شده‌ایم رقبای ما به پیروزی رسیده‌اند. از این رو دلایل عقلی بر اساس رصد شرایط روز این امکان را برای ما فراهم می‌کند که به وحدت بیندیشیم.

*ما خدمت آیت‌الله مصباح رسیدیم تا از حضورشان کسب فیض کنیم و در واقع این دیدار فرصت بسیار مغتنمی بود و بیش از 2 ساعت این جلسه و در دو نوبت ادامه پیدا کرد؛ آنچه که ما مطرح کردیم بیشتر دغدغه‌های خودمان بود و واقعیت‌هایی که در جبهه متحد رقم می‌خورد و شاید برخی از آنها در جامعه برعکس منعکس می‌شد.
* آیت الله مصباح سه نکته  در این زمینه بیان فرمودند. نکته اول این بود که وحدت یک امر ایده‌آل است و به قدری ضروری است که نیاز به بحث و استدلال ندارد؛ همچنین نکته دوم اینکه واقعیت‌های جامعه را باید مدنظر قرار داد و در جامعه همیشه کسانی بودند که تعهد کردند اما در ادامه وحدت‌شکنی را در پیش گرفتند.
* آیت‌الله مصباح تأکید داشتند که تجربه بیش از سه سال گذشته مشخص کرده با توجه به آسیبی که در نکته دوم وجود داشت هیچ راهی جز وحدت وجود ندارد که بعد نکاتی را در این زمینه یادآور شدند، از جمله اینکه با جبهه پایداری صحبت کنیم، چرا که آنها دوستان شما هستند. آنچه که آیت الله مصباح در این جلسه تأکید داشتند روی این سه نکته بود که بخشی از آن به درستی منعکس نشده بود.
* مبنای جبهه متحد اصولگرایان منشور اصولگرایی است که توسط جامعتین تدوین شده و این تدوین مبتنی بر فرمایشات امام و رهبری است و همه گروه‌ها و جریانات اصولگرایی هم خود را پایبند به این منشور می‌دانند.
*دولت یک پیکره خدمتگزار دارد که از عناصر جریان انحرافی مجزا هستند و نباید دولت را با این جریان یکی دانست.
رابطه جبهه پایداری و گروه انحرافی

* این مسئله آشکار است که در جبهه پایداری با جریان انحرافی موضع دارند و حمایت اعضای این جبهه از بخش خدمتگزار دولت است.بنده انتصاب جبهه پایداری را به جریان انحرافی یک جفا می‌دانم؛ ما باید امید داشته باشیم که ظرفیت جبهه پایداری به انسجام اصولگرایان کمک کند. 
* ما امیدواریم با برادرانمان در جبهه پایداری دست در دست هم دهیم تا به وحدت حداکثری دست یابیم.
* گروه فتنه‌گر و کسانی که تمام تلاششان را انجام دادند تا سرمایه ملت را به باد دهند و نیز عناصر جریان انحرافی دو گروهی هستند که رفوزه شده‌اند.
*من از کسانی هستم که سالها است راجع به جریان انحرافی صحبت می‌کنم و مسائل مربوط به آن را دنبال می‌کنم. بر این اساس اصل این جریان را جریانی مخرب برای کشور می‌دانم که در زوایای مختلف کشور را تهدید می‌کند.
 مصداق گروه انحرافی

*پاسخ این سئوال برای مردم روشن است. برخی اطرافیان رئیس جمهور جزء عناصر جریان انحرافی هستند و انتظار ما هم از رئیس جمهور بالا بردن سطح خدمت‌گذاری و نیز دور کردن عناصر جریان انحرافی از دولت است.
 *عناصر جریان انحرافی کم هستند.کم بودن عده این افراد به این دلیل است که مردم بصیرت دارند و منحرفین نتوانسته‌اند یارگیری انجام دهند اما از آنجایی که منحرفین به وسیله پول و قدرت می‌خواهند وارد عرصه شوند خطرات جدی دارند؛ عدد جریان انحرافی کم است اما به دلیل پول و قدرت اهداف خود را دنبال می کنند و از این راه تأثیر گذاری دارند.

تفاوت دولت نهم با دولت دهم

* فرق دولت دهم با دولت نهم در این است که عناصر جریان انحرافی در دولت دهم ظهور بیشتری دارند. 

/212 212
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =