مروری بر حوادث عصر ایران در چهارشنبه 11 آبان 1390

فیزیوتراپ تقلبی، دیپلم هم نداشت

سایت پلیس نوشت: مرد جوانی که بدون داشتن مدرک دیپلم ، با ادعای دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد فیزیوتراپی به درمان بیماران می پرداخت، توسط پلیس کرمانشاه دستگیر شد. در پی کسب اخبار و اطلاعاتی توسط ماموران کلانتری 12 کرمانشاه ، مبنی بر اینکه فردی با مدرک زیر دیپلم ، ضمن چاپ و پخش آگهی تبلیغاتی تحت عنوان کارشناس ارشد فیزیوتراپی اقدام به طبابت بیماران در منزل می نماید، موضوع توسط ماموران کلانتری مورد پیگیری قرار گرفت.
استعلام از سازمانهای ذیربط حاکی از آن بود که متهم فاقد هرگونه مدرک دانشگاهی بوده و بدین ترتیب دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت. سرانجام پس از تماس تلفنی با متهم، جهت درمان یک بیمار با وی قرار ملاقاتی صوری ترتیب داده شده و بدین ترتیب متهم حین طبابت در منزلش دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد. این گزارش می افزاید، تحقیقات انجام شده از متهم نشان داد، وی قبلا به عنوان منشی در مطب یک فیزیوتراپ مشغول بکار بوده است.

 

«بقره‌های» پایتخت منهدم شدند

ایسنا نوشت: سرهنگ غلامرضا خوشبین سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت با اشاره به متلاشی‌شدن باند «بقره» در چند روز گذشته اظهارداشت: ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو پراید با یک سرنشین مشکوک شدند.
سر کلانتر چهارم پلیس پایتخت ادامه داد: در استعلام به عمل آمده مشخص شد این خودرو مسروقه بوده که در این راستا ماموران با یک اقدام پلیسی، متهم را دستگیر کردند. متهم با‌ هویت «وحید» معروف به «وحید بقره» در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به جرم خود، اعتراف کرد که هم‌اکنون پنج نفر از همدستانش به نام‌های «محمدرضا»، «حمید رضا»، «ایرج»، «یوسف» و «سعید» در مخفی‌گاه خود واقع در «ده ترکمن» مستقر هستند. به گفته وی، با راهنمایی‌های متهم و انجام یکسری کارهای اطلاعاتی اعضای این باند در یک عملیات غافلگیرانه در این محل با یک دستگاه خودرو «میتسوبیشی» مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.
سر کلانتر چهارم پلیس پایتخت گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد تمام متهمان دستگیر شده دارای چندین مورد سابقه کیفری در سرقت خودرو هستند. 

 

دندان ساز کلاهبردار در آذربایجان غربی ناکام ماند

سایت پلیس نوشت: سرهنگ "جدیدی" رئیس اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وارد نمودن دستگاههای پیشرفته دندانسازی توسط فردی و دادن وعده های دروغین به طعمه های خود جهت شراکت در خرید این دستگاه ها و دریافت سود کلان در ازاء افزایش سرمایه گذاری، رسیدگی به موضوع در دستور کاری انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: مشخص شد فرد موردنظر پس از دریافت وجوه از محل فعالیت خود متواری و دیگر به مطب خود مراجعه نکرده است. همچنین متهم به علت رابطه نامشروع در یکی از شهرستان های استان کردستان دستگیر شده است.
سرهنگ جدیدی اضافه کرد: متهم در بازجویی های پلیس بدوا منکر هرگونه اعمال خلاف شده که با ارائه دلایل و مدارک روشن و محکمه پسند لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری از 11 نفر و دریافت مبلغ 56 میلیون و 600 هزار تومان به این طریق اعتراف کرد.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =