فیلم سینمایی «بدرود بغداد» به کارگردانی مهدی نادری همزمان با اجرای طرح اکران خاص از آذرماه روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، محمد درمنش جمعه شب سیزدهم آبان ماه در گفت و گوی تلفنی با برنامه «هفت» جزئیات اجرای طرح اکران فیلم های خاص را اعلام کرد.
 
او در مورد مقدماتی که برای اجرای این طرح فراهم شد، گفت: «اکران فیلم‌های مخاطب خاص مقدماتی لازم داشت که باید قبل از اجرا فراهم می شد. این طرح امسال به تصویب رسید و باید بودجه مورد نظر آن تامین می شد که خوشبختانه این اتفاق افتاد. مسئله دیگر این بود که شورای صنفی نمایش برنامه اکران آزاد را با برنامه ما هماهنگ کند.»
 
درمنش در مورد اجرای طرح در سینما آزادی گفت: «طرح با نمایش فیلم ها در سینمای سرگروه آزادی آغاز می شود. در ابتدا چهار سئانس 15، 16، 22 و 23 در دو سالن آزادی در اختیار این فیلم ها قرار می گیرد و تا یک ماه و نیم دیگر و پایان اکران فیلم های گروه آزاد در سینما آزادی یک سالن کامل به به اکران فیلم های خاص اختصاص پیدا می کند. پردیس سینمایی ملت نیز یک سالن را به نمایش فیلم های خاص تعلق خواهد یافت.» 
 
او یادآور شد شش سینمای ممتاز دیگر به سینماهای طرح اکران خاص اختصاص می یابد.
 
او در مورد فیلم هایی که در این گروه اکران خواهد شد: «فیلم سینمایی «بدرود بغداد» و فیلم هایی از این دست در گروه اکران خاص به نمایش در خواهند آمد.» 
 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    1 0
    خيلي فيلم جذاب و قشنگيه . بدرود بغداد فيلميه كه اگه اسم بازيگراي ايراني رو تو تيتراژ نيبيني فكر ميكني تو خارج از ايران ساخته شده!