بازیگر فیلم سینمایی «سعادت‌آباد» تاکید کرد همچنان فیلم‌های ارزشمندی در سینمای ایران وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، مهناز افشار به عنوان مهمان هفته جمعه شب 13 آبان‌ماه در برنامه تلویزیونی «هفت» حضور پیدا کرد و با انتقاد از بررسی موضوع دستمزد بازیگران در این برنامه گفت: «مسائلی که در مورد دستمزد بازیگران در این برنامه مطرح شد، خوشایند نبود.»
 
او در مورد سخنان فرج‌الله سلحشور نیز گفت: «اگر روزی مهناز افشار به کسی بی‌احترامی کرد،مطمئن باشید این بی‌احترامی به خود او برمی‌گردد.»
 
این بازیگر همچنین در مورد انتقادهای یکی از مهمان برنامه هفت  از نپرداختن سینما به موضوعات ارزشی گفت: «ما در سینمای ایران فیلم «آژانس شیشه‌ای» و فیلم‌های مرحوم رسول ملاقلی‌پور را داریم که آثار ارزشمندی هستیم و همچنین فیلمسازان مستقل هم در این سینما فعال هستند و آثار این‌ها حاوی ارزش‌هایی است.»
 
57243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشار IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    62 62
    شما یکی از کارهای ارزشمند خودتون رو بگین خانوم افشار. به کارهای دیگران چیکار دارید.اصلا کار ارزشمندی دارید؟؟؟ ما که ندیدیم
    • بدون نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
      13 14
      من هم نظر شما را قبول دارم
    • امین DE ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
      12 12
      متأسفم برای شما افشار عزیز که حتی نمیدانید حاصل یک کار ارزشی و بازی در فیلم از دو مبحٍ جداگانه نشأت می گیرد و خالق جداگانه دارد. یک بازیگر در یک فیلم ارزشی می تواند باعث بهتر شدن یا افت برایند حاصل گردد و بالطبع همین اثر را نیز در فیلم غیر ارزشی داشته باشد. نبود فیلم های ارزشی (به نقل از شما) بررسی در وادی دیگری را طلب می کند نه در بازی بازیگرانش را.
    • سروش A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
      16 9
      افشار گرامی! کارنامه هنری هر بازیگر نامدار سینما سرشار است از فیلم های خوب و بد. از دیدگاه من کار ارزشمند مهناز افشار، ارایه بهترین بازی ها در فیلم های ساخته شده است. اینکه کسی دورویی، دروغگویی و پنهان کاری در سطح اجتماع نداشته باشد کار ارزشمندی است. پیامبران برای مکارم اخلاق برگزیده شدند و نه برای اجرای یک سری دستورات دینی با زور و فشار! تا هنگامی که کسی دزدی نکند، دروغ نگوید و با اخلاق پسندیده در جامعه ظاهر شود، فردی قابل احترام است و شخصیت ارزشمندی دارد. با بازی در فیلم های به ظاهر ارزشی، کار ارزشمندی در کارنامه هنری اتفاق نمی افتد. احترام به سلیقه های گوناگون در همه جا از جمله سینما نشانه شخصیت فرد است.
  • بدون نام US ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    52 53
    گل سرسبد و افتخار سينماي ايران سركار خانم مهناز افشار. هر كسي به بانوان بازيگر ايراني بي احترامي و هتك حرمت بكنه، به خودش بي احترامي كرده. سركار خانم مهناز افشار دوستت داريم.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
    13 13
    حرف حق تلخ است برای بعضیها
  • يك دوست IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
    7 5
    ابتذال در سينماي ايران غوغا ميكنه هي حالا انكار كنيد