۰ نفر
۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۶

کتابی از مجموعه داستان های شرلوک هولمز که نویسنده آن را به سبک و سیاق فرهنگ ایرانی نوشته و طعنه‌هایی به اوضاع اجتماعی - سیاسی کشور است، روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «شرلوک هولمز خالی نبند!» نوشته ابراهیم رها در 63 صفحه با قیمت 2500 تومان از سوی انتشارات حوض نقره روانه بازار نشر شد.

 

«نفقه، آدم ربایی، معضل بزرگ، آشنا، ضارب و مضروب، دزد، پرستو، معمای حل نشدنی و تام و جری» از مطالب این کتاب است.

 

در معرفی کتاب می خوانیم: «کتاب شرلوک هلمز خالی نبند! هم طنز سیاسی هست و هم نیست! شرلوک هولمز را که می شناسید. حالا تصور کنید او بیاید وسط اوضاع اجتماعی سیاسی، و بخواهد به جای اینکه راز قتل فلان کس را پیدا کند برای یک آدم بیکار، در این اوضاع و احوال، کار پیدا کند! یا دوباره تصور کنید «قیصر» به هولمز مراجعه کند تا خان دایی را به او بسپرد و هولمز هم قول بدهد دکتر واتسن برای خان دایی شکسپیر خواهد خواند تا خان دایی هم برایش شاهنامه بخواند!»

 

در بخشی از این کتاب نیز آمده است: «ناگهان یکی با لگد در را باز می کند و وارد می شود. سرتا پا مشکی پوشیده. پاشنه هایش را خوابانده. دکمه های بالایی پیراهنش باز است. یک نگاه به چپ و یک نگاه به راست می اندازد. رو به دکتر واتسن می کند و با لهجه و گویش جاهلی حرف می زند...»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =