جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد

بندری فرماندار بندرماهشهر گفت: کمبود آمبولانس در مراکز درمانی میبایست برطرف شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرماهشهر: جلسه فصلی ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران به ریاست فریدون بندری فرماندار بندرماهشهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر در این جلسه اظهار داشت: در موضوع مدیریت بحران ها، اتخاذ تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دستگاه های ذیربط برابر شرح وظایف باید اقدامات پیشگیرانه را بصورت دقیق و کارشناسی دنبال و در سطح آمادگی کاملی قرار داشته باشند.

وی ادامه داد: با عنایت به احتمال بارندگی های گسترده و پرحجم از اوایل آبان ماه، کلیه اعضای این ستاد موظفند به منظور مقابله با بحران های احتمالی، برنامه های مناسب را پیش بینی و در اختیار ستاد مقابله با بحران این شهرستان قرار دهند و هیچ گونه کم کاری از سوی هر نهادی قابل قبول نمی باشد.

نماینده عالی دولت و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان در پایان افزود: کمبود آمبولانس یکی از معضلات جدی بخش درمان شهرستان بندر ماهشهر بوده و بارها برای بیماران در سطح شهرستان مشکلاتی به وجود آورده که مدیران بهداشت و درمان باید نگاه ویژه ای به این موضوع مهم داشته باشند و هرچه سریعتر نسبت به تامین آمبولانس برای شهرستان اقدامات لازم را بعمل آورند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1824759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =