ایسنا نوشت:

مرد معتادی که دختر 6ساله خود را با ضربات متعدد چاقو از پا درآورده و آن را در بیابان‌های اراک مدفون کرده بود، دستگیر شد.
ماموران مستقر در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اراک در ساعت 10:50 صبح پنج‌شنبه 12آبان‌ماه از طریق تماس کارگری در جریان وقوع قتلی در یکی از بیابان‌های این شهرستان قرار گرفتند. این مرد در توضیحات خود گفت که کارگر یکی از زمین‌های اطراف اراک است که حین کارکردن مردی را مشاهده کرده است که درحال دفن کردن جنازه‌ای خونین در بیابان‌های بوده است و پس از آن با یک دستگاه خودروی پیکان از محل متواری شد.
با ثبت این گزارش، پیامی برای ماموران پاسگاه مشک‌آباد ارسال و آنان به محل گزارش شده که در 40 کیلومتری جاده قم به اراک بود مراجعه و در طول مسیر خودروی پیکان گزارش شده را رویت و ضمن توقف این خودرو مرد 35 ساله‌ای به نام «جواد» را نیز بازداشت کردند. متهم با حضور در محل حادثه، محل دفن دختر شش ساله‌اش را به ماموران نشان داد.
با کشف جسد و تعیین صحت گزارش دریافتی، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان مرکزی به محله حادثه آمدند و این متهم در تحقیقات اولیه ضمن قبول بزه انتسابی مدعی شد که «ریحانه» دختر شش ساله وی حاصل ارتباط نامشروع همسرش با مرد دیگری است اما ماموران در بازرسی از خودرو وی موادمخدر از نوع شیشه را کشف کردند و دریافتند این فرد در پی توهم حاصل از مصرف موادمخدر دختر خود را به قتل رسانده است.
متهم به قتل دخترش در اعترافات خود عنوان کرد که ساکن تهران است و به بهانه مسافرت به بروجرد ریحانه را از خانه خارج و در بیابان‌های اراک او را به قتل رسانده است. متهم در ادامه اعترافات خود در تشریح چگونگی به قتل رساندن ریحانه اعلام کرد که در ابتدا به وسیله یک قبضه چاقو گلوی طفل شش ساله را بریده و پس از آن با ضربه قطعه سنگی به سرش وی را از پای درآورده است. در حال حاضر متهم به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مقام‌قضایی قرار دارد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 183375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    15 0
    شیشه شیشه شیشه این همه قتل به خاطر توهم بعد از مصرف شیشه از مسئلان میخوام به طور ضربتی با شیشه برخورد کنند
  • همشهری IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    19 1
    آیا همه این جنایاتها که متاسفانه در جامعه امروزی ایران کم نیستند ، حاصل فقط استفاده از مواد مخدر توهم زا است؟چرا ریشه یابی نمی شود؟چرا به دیگر عوامل مانند فقر که می تواند ریشه خیلی از معضلات و مصائب اجتماع از جمله عدم تعادل روحی و روانی خانواده ها و اختلافات زوجین باهم و یا با فرزندان است ، اشاره نمی شود؟ آیا چنین جنایتهایی فجیعی که دل هر انسانی را بدرد می آورد در کشوری دیگر رخ میداد توسط صدا و سیما در بوق و کرنا نمی شد و در مورد آن تعبییر و تفسیرمفصلی نمی کردند
    • بدون نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
      10 1
      اخه عزیز من وقتی رئیس جمهور مملکت که مسئول رسیدگی به این مشکلات و ریشه کنی فقر و اعتیاد هست به کل مسئله فقر رو در کشور منکر میشه و ادعا میکنه که ما تنها کشوری هستیم که فقیر نداریم چجوری میشه توقع داشت ریشه کنش کنن؟!اصولا وقتی اصلا وجود فقر رو طرف انکار میکنه مطمئنا دیگه واسه از بین بردنش هم برنامه ریزی نمیکنه!!یه این میگن پاک کردن صورت مسئله که اتفاقا راحت ترین راه هم هست!!با همین روش هم قراره دنیا رو مدیریت کنیم!!پاک کردن تمام صورت مسئله های موجود در دنیا!!
  • Amir IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    3 0
    اميدوارم طرف به خاطر مصرف شيشه و اثبات توهم در آن لحظه و دختر بودن مقتول، از اعدام فرار نكند. تازه به خاطر اتهام به همسر هم بايد شلاق بخورد. اگر در اين كشور با چند نفر مثل اين آقا برخورد قاطعانه مي‌شد و در ملا عام اعدام مي‌شدند، ديگر نه هوس مصرف شيشه مي‌كرد و نه خود را به توهم مي‌زد.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    3 0
    همه قتل و جنایت و تجاوزشون رو میندازن گردن شیشه چرا جلوی این کثافت کاری هار رو نمیگیرید