شش چهره ماندگار قزوینی تجلیل می‌شوند

آیین شب بزرگان قزوین در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، با بزرگداشت شش چهره ماندگار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی که امروز هشتم آذر در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، شش تن از چهره‌های علمی فرهنگی و مفاخر استان قزوین تجلیل می شوند.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد (امام جمعه موقت تهران)، استاد غلامحسین امیرخانی (خوشنویس)، استاد بهاءالدین خرمشاهی (فرهنگ‌نویس، شاعر و روزنامه‌نگار)،پروفسور باقر ساروخانی (پدر جامعه شناسی ارتباطات در ایران) دکتر علی‌اکبر صالحی (رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و قائم‌مقام فرهنگستان علوم) و مرشد حسین حاج ولیان (پیشکسوت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای)، توسط قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور و استاندار قزوین و اهالی فرهنگ و هنر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

همچنین همزمان با آغاز دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی در قزوین، نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در بیست غرفه توسط بانوان هنرمند استان قزوین در خانه رئوفی این شهر برپا می‌شود و محصولات هنری تولید شده توسط هنرمندان استان در معرض دید و خرید مردم قرار می‌گیرد.

نمایشگاه صنایع دستی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، خانه صنایع دستی ، انجمن صنایع دستی و اتاق بازرگانی استان از امروز در محل خانه رئوفی واقع در خیابان شهدا، جنب مسجد جامع افتتاح و محصولات این نمایشگاه با تخفیف به شهروندان ارائه می‌شود.

دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی در بخش‌های «رادیویی، تلویزیونی»، «سینمایی»، «هنرهای اجرایی و نمایشی»، «کتاب و تولیدات مکتوب»‌ و «جایزه ویژه قزوین» از هشتم تا دهم آذرماه سال جاری به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1842575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =