جلسه بررسی رفع آب گرفتگی در شهر بندر امام خمینی (ره) برگزار شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان: کارشناسان بنیاد مسکن جهت پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان عزیز در بخشداری بندر امام خمینی (ره) مستقر شدند

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، جلسه بررسی رفع آب گرفتگی در شهر بندر امام خمینی (ره) به ریاست فریدون بندری فرماندار شهرستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرعامل آبفای استان و مدیران محلی در بخشداری بندر امام خمینی (ره) برگزار گردید.

در این جلسه فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: بعد از آبگرفتگی ناشی از بارندگی بی سابقه اخیر، اقدامات کوتاه مدتی صورت گرفته که این اقدامات ضمن رفع مشکل بوجود آمده در راستای پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی بارشهای پیش رو صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم با مدیریت بحران هرچه سریعتر و به سهولت این اقدامات انجام گردد.

وی درخصوص رسیدگی به خسارات آبگرفتگی اخیر در شهر بندر امام خمینی (ره) افزود: چشم انداز این است که تا آخر هفته کار ارزیابی به پایان خواهد رسید و مضاف بر آن، کارشناسان بنیاد مسکن جهت پاسخگویی به سوالات مردم شریف شهر بندر امام خمینی (ره) از فردا در بخشداری مستقر خواهند شد.

فریدون بندری در ادامه تصریح کرد: نقاط بحرانی با کمک استان و ظرفیت شهرستان برای رفع انسداد شناسایی شده و برنامه های کوتاه مدت مشخصی جهت رفع آنها صورت گرفته است.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بندرماهشهر در پایان بیان داشت: چند خط انتقال در دو منطقه مقداد و صباغان توسط اداره آبفا و شهرداری اجرا می گردد که این خطوط جهت تقویت سیستم دفع آب‌های سطحی می باشد، ضمن آنکه ایستگاه‌های فاضلاب با ظرفیت بیشتر آماده تخلیه آبهای ناشی از بارندگی های پیش رو هستند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1844559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =