طرح پزشک خانواده در تاکستان اجرا می‌شود

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: سلامت مردم جزو مواردی است که به صورت جدی باید آن را پیگیری کنیم و از این رو طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در شهرستان تاکستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سید جمال‌الدین حسینی، فرماندار شهرستان تاکستان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: سلامت و بهداشت شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و خدمات‌رسانی در این بخش باید به نحو احسن انجام شود، در موضوع سلامت و بهداشت از هیچ کوتاهی در خدمات‌رسانی‌چشم پوشی نمی‌کنیم.

او افزود: سلامت مردم جزو مواردی است که به صورت جدی باید آن را پیگیری کنیم تا دچار آسیب نشویم؛ کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز باید نسبت به اجرای بهتر طرح سلامت خانواده همکاری لازم را با شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان داشته باشند.

فرماندار شهرستان تاکستان اظهارکرد: خیلی از کشورهای پیشرفته امروزه در حال اجرای این طرح هستند، این طرح در کشور ما نیز در حال اجرا است که در آینده‌ای نزدیک شاهد نتایج آن خواهیم بود؛ ما نیز در جهت پشتیبانی، خدمات‌رسانی و اجرای هر چه بهتر طرح در حوزه سلامت شهرستان تاکستان اعلام آمادگی می‌کنیم.

گفتنی است جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان به ریاست فرماندار و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیرکل بهزیستی استان قزوین و روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1845346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =