تیموریان می‌گوید تیم ملی ایران در مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی کار بسیار مشکلی دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد صعود ایران به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی و این‌که آیا ایران شانس حضور در جام جهانی را دارد یا نه، می‌گوید: «دیگر باید مرحله اول را فراموش کنیم. مرحله بعدی اصلا قابل مقایسه با این مرحله نیست. در مرحله بعد حریفان خیلی بزرگ‌تری داریم و بازی کردن با آن‌ها به این راحتی نیست. نمی‌شود بگوییم در آن مرحله می‌توانیم همه را ببریم. ولی تیم ایران پتانسیل بالایی دارد. ما هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده‌ایم و باید بهتر از این باشیم. ولی اگر به تیم ملی کمک شود و روی آن سرمایه‌گذاری کنند، می‌توانیم به جام جهانی برسیم.»
تیموریان در مورد این‌که نامش از لیست بهترین بازیکنان آسیا حذف شده هم می‌گوید: «این تصمیمی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته. من هم تلاش خودم را کرده‌ام. کاری که می‌توانم بکنم این است که تلاشم را انجام دهم تا در سال‌های بعدی بتوانم بهترین بازیکن آسیا شوم.»
هافبک استقلال به خاطر درگیری لفظی‌اش با حنیف عمران‌زاده دو جلسه از حضور در مسابقات لیگ برتر محروم شده؛ یک جلسه به خاطر کارت قرمز و یک جلسه به خاطر رای کمیته انضباطی. او در مورد این محرومیت می‌گوید: «به رایی که اعلام کرده‌اند احترام می‌گذارم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    1 2
    خوب مگه بازی در جام ولایت رو بیرون نموند؟ پس باید فقط یک بازی برای کارت قرمزش، محروم باشه.