همه انسان​ها دوست دارند برای داشتن یک زندگی خوب و پیشرفتی مناسب با استعدادهای خود همراه با کنار زدن ابرهای سیاه سایه افکنده بر زندگی خود، تلاش کنند و راه​هایی برای بهتر زیستن و بهتر شدن فراگیرند؛ یافتن کلیدهایی که گاه در برخی کتاب​های روانشناسی دیده می​شود.

به گزارش خبرآنلاین، داشتن درک روشنی از اینکه «روان شناسی درباره چیست» برای هر کس که می خواهد با عمق بیشتری به مطالعه مطالب و موضوعات این رشته بپردازد ضرورت دارد. ممکن است پاسخ این سوال به نظرتان واضح باشد اما روان شناسی یکی از آن عبارت هایی است که غالبا بدون در نظر گرفتن معنی واقعی و دقیقش به کار برده می شود و ابهامات زیادی پیرامون آن در ذهن افراد مختلف وجود دارد.

 

خبرآنلاین بر اساس خواست کاربران محترم لیستی موضوعی برای کاربران و علاقمندان مطالعه منتشر می‌کند تا قدرت انتخاب و مانور مخاطب علاقمند به کتاب نیز بیشتر شود. لیست منتخبی از برخی آثار حوزه «روانشناسی» در ادامه پیش روی کاربران محترم خبرآنلاین قرار گرفته تا ضمن آشنایی با برخی از آثار مکتوب در این زمینه، در صورت نیاز، آنها را به قفسه کتاب‌های خانه و یا محل کار خود اضافه کنند. کتاب هایی که به نوعی برای ارتقای سندگی مناسب ما نگاشته می شوند اما معلوم نیست به خوبی می توانند یار خانواد ها و زوج ها باشند یا خیر.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

 

نام کتاب

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

سبک‌ها و مهارت‌های ارتباطی

نیما قربانی

بینش نو

6000

مهارت‌های ارتباطی بین شخصی به عنوان موضوع این کتاب، مجموعه‌ای از رفتارهایی است که کیفیت ارتباط شخص با شخص را تعریف و مشخص می‌سازد. این کیفیت می‌تواند ماهیتی مخرب یا سازنده داشته باشد. دستیابی به اهدافی که هر شخصی برای خود، هشیار و ناهشیار، دارد در بافتی اجتماعی متحقق می‌شود.

انضباط مثبت

یونسکو/زهرا بازرگان- ساناز ابراهیم‌نژاد

سخن

3500

این اثر در واقع جزوه‌ای تخصصی است که برای کمک به معلم‌ها، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش به منظور مدیریت اثربخش دانش‌آموزان در کلاس و مدرسه نوشته شده و راه‌های غیر خشونت‌آمیزی را برای برخورد با چالش‌های رفتاری به صورت مثبت و فعال معرفی می‌کند.

خودت را باور کن تا جهان تو را باور کند

روح‌الله سلیمانی

برگ زیتون

3200

ناشر معتقد است: این کتاب، همچون دیگر کتاب‌های کانون جنبش خودباوری به شما کمک خواهد کرد که توانمندی‌های بالقوه خود را شناخته و در زندگی خود به کار گیرید تا هر روز شاهد اعجاز و موفقیت‌های بی‌شمار باشید.

استرس را سرکوب کن

کنفورد ند/هما احمدی

درسا

5500

آیا کنترل زندگی‌ات را از دست داده‌ای... آیا تحت فشار روحی قرار داری... اگر ناامید هستی... اگر افسرده‌ای... اگر اغلب اوقات خشم بر وجودت قالب می‌شود... اگر گهگاه دچار انقباض عضلانی می‌شوی... اگر سر دردهای مداوم آزارت می‌دهند... اگر مشکلات زندگی تو را مستاصل کرده‌اند... اگر کارهای انجام نگرفته و عقب‌مانده داری... اگر از فشار خون بالا یا دیابت رنج می‌بری... این کتاب را بخوان!

ملاقات با مردمان برجسته

جورج ایوانویچ گورجیف/رویا منجم

علم

11000

این کتاب درباره مردمان است و نه آموزه‌ها، هر چند گفت و گوی گورجیف با فرزانگان بسیار آموزنده است. در این کتاب شرح زندگی پدر گورجیف که حماسه‌خوانی سنتی است، شاهزاده‌ای روسی که زندگیش را به پای جست‌وجوی راستی و درستی گذاشته، میسونری مسیحی که به یکی از انجمن‌های جهانی برادری در قلب آسیا می‌پیوندد، و زنی است که از بردگی سفیدپوستان می‌گریزد، دیده می شود.

در 10 ثانیه استرس را مهار کن

علی‌رضا کاکاوند

سرافراز

2000

در این کتاب، میشل پاپورث انواعی از فنون بدیع و خلاقانه را برای داشتن زندگی عاری از استرس توضیح داده است. او بیست سال سابقه تدریس در مدارس دارد و اکنون به کارهای مشاوره‌ای و آموزشی شغلی، مشغول می‌باشد.

فریب نخورید

دیوید لیبرمن/محمد بهشتیان

بهشتیان

3100

راستگویی و صداقت اساس هر رابطه‌ای است چه این رابطه کاری، عاطفی و یا شخصی باشد. آگاهی از قصد و نیت واقعی افراد می‌تواند فواید زیادی برای ما داشته باشد به ویژه زمانی که کسی می‌خواهد به ما دروغ بگوید، پی بردن به دروغگویی افراد می‌تواند کمک زیادی به ما بکند. از جمله اینکه از هدر رفتن وقت، پول،‌ انرژی و از همه مهمتر از جریحه دار شدن احساسات ما جلوگیری می‌کند.

روانشناسی استرس، وسواس، ترس

منصور همایون حسام‌زاده

حسام

5500

در این کتاب سه مقوله استرس، وسواس و ترس که در روان‌درمانی، ذهنیت روان‌درمانگر را همانند درمان‌جو به خود مشغول می‌دارد و پدیده‌ای همگانی در اختلالات رفتاری محسوب می‌شود با بیانی ساده و رسا به گونه‌ای که برای همه افراد حتی بدون نیاز به داشتن تخصصی در این رشته قابل استفاده باشد، تدوین شده است.

شما انتخاب می‌کنید

جان ماکسول/مهدی قراچه‌داغی

پیکان

2200

ناشر کتاب را اینگونه معرفی کرده است: یگانه آزادی راستینی که هر یک از ما در زندگی داریم آزادی انتخاب است. مهم‌ترین انتخاب این است که به چه کسی تبدیل خواهیم شد. در این کتاب به اقداماتی اشاره شده که به کمک آنها می‌توانید به کسی که دوست دارید تبدیل شوید. ممکن است تصمیماتی که می‌گیرید به ظاهر کوچک و کم‌ارزش باشند، اما وقتی این تصمیمات روی هم می‌روند جریان و مسیر زندگی شما را مشخص می‌سازند. می‌توانید مسیر بالندگی را انتخاب کنید.

چگونه بر سختی‌های زندگی غلبه کنیم

ناپلئون هیل/فریبا جعفری نمینی

نسل نواندیش

5300

کتابی که در دست دارید می‌تواند کلید درهایی از زندگی باشد که به نظر می‌رسد به روی شما بسته شده‌اند. کتاب چگونه بر سختی‌های زندگی غلبه کنیم، مجموعه‌ای از مقالات قابل استفاده و قابل درک است که به شما نشان خواهد داد موفقیت را جذب کنید، با سختی‌ها مقابله کنید و تفکر مثبت خود را در هر شرایطی حفظ کنید تا به پیروزی برسید.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =