تهران امروز در سرمقاله خود با عنوان«کنفرانسی جنجالی برای تنفس مصنوعی» نوشت:

*نکته جالب این بود که برای نخستین بار در تاریخ رسانه‌ای و سیاسی کشور است که یک متهم با استفاده از اموال دولتی و بیت‌المال برای خودش، کنفرانس مطبوعاتی ترتیب می‌دهد!
*جوانفکر تا پیش از سال 1382 خبرنگاری بی‌نام و نشان بود،‌اما با پیوستن به حلقه نخست مردان احمدی‌نژاد، مدارج ترقی را به سرعت طی کرد. حتی آنقدر مورد اعتماد قرار گرفت که در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال 84 تنظیم اخبار سخنرانی‌های احمدی‌نژاد برای سایت‌های حامی را برعهده داشت.‌ بعد از آشکار شدن چهره انحرافیون در دولت و تصفیه نیروهای حزب‌اللهی در ارگان دولت، تبدیل به چهره اول رسانه‌ای جریان انحرافی شد.
*در فضای کمبود شدید چهره و ریزش‌های شدید به خاطر عملکرد جریان انحرافی، ‌این علی‌اکبر جوانفکر است که یک تنه بار مسئولیت! سخنگویی این تیم را برعهده گرفته است.
*نیم نگاهی به رویکرد تبلیغاتی- رسانه‌ای جریان انحرافی که این روزها بر محور مظلوم‌نمایی و جلب توجه مردم به هرقیمت و از طریق راه‌اندازی پروژه‌های رسانه‌ای- تبلیغاتی انحرافی که خروجی‌هایی نظیر خاتون و... داشته می‌چرخد، نشان می‌دهد بی‌جهت نیست که جوانفکر برای این پروژه انتخاب شده است.این کنفرانس جنجالی و پرحاشیه را باید دقیقا ‌از جنس همان حرف‌های جنجالی که ماه پیش در میان اعضای ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور ایراد شد،‌ دانست.
*‌به بیان دیگر اینکه کنفرانس جنجالی در پلاک 16 خیابان خرمشهر را جدای از فضاسازی انتخاباتی - البته به روش جریان انحرافی- تحلیل کنیم،‌راه به خطا برده‌ایم، روش جریان انحرافی برای انتخابات آتی مجلس و ریاست‌جمهوری،‌روش مسموم کردن افکار عمومی است، چون از نظر این جریان، هر چه فضا غبارآلوده‌تر شود تنفس جریان انحرافی آسان‌تر می‌شود.
/212217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
    11 0
    فتنه و انحراف وازه هایی رایج در ادبیات سیاسی امروز